Влетявам като хала в близкия до редакцията ни магазин. Задъхан и както винаги бързащ, мятам сандвичи, безалкохолни и салати в кошницата. От време на време мятам по едно око в списъка с желанията на колегите ми и добавям вафли или чипс.
По едно време обаче се спирам на рафт с примамлива оферта. Големите ароматизатори на “Глейд” са на промоция. Цената е повече от атрактивна: около 3 лева, при положение, че нормалната цена е почти двойно по-висока. Всъщност нямаше и да забележа промоцията, ако не беше големият зеленикав етикет, който я прокламираше.
И така, метнах и един ароматизатор в купищата стока и продължих към касата.
Както винаги касиерката сканира набързо етикетите, набута сръчно покупките ми в найлонови торбички, връчи ми ги и зачака исканата сума. Без да се замислям и имайки, както винаги, пълно доверие на умните машинки на касите, подадох банкнота и прибрах рестото си. Чак след една-две минутки вече на улицата се замислих, че сумата е значително по-висока от очакваната от мен. Не можете да си представите каква беше изненадата ми, когато хвърлих поглед към касовата бележка (обикновено ги пазя известно време) и установих, че ароматизаторът на “Глейд” всъщност не е таксуван по промоционалната му цена, а по по-високата.
Аз по принцип никак не съм конфликтен човек, всеки, който ме познава, може да потвърди това. Заливали са ме с бира, бутали са ме от тролей, не съм вдигал скандали. И сега не вдигнах скандал, разбира се, но реших, че няма да си замълча. Върнах се в магазина, изчаках касиерката да обслужи поредния клиент и подходих директно към проблема:
“Извинявайте, но този ароматизатор сякаш не е на промоция”.
“Ами Вие как решихте, че е?”, тя сякаш беше по-учудена и от мен самия.
“Хм, така пише на етикета му, на щанда”, отвърнах.
“Така ли”, продавачката остана абсолютно невъзмутима. “Значи сигурно ще е на промоция следващата седмица”.
“Но защо сте сложили етикет с намалена цена още тази седмица”, вече започнах да се ядосвам. “Това не е ли подвеждащо за потребителя”.
Срещнах само стъклен поглед и учудена поза в стил “Тоя сега кво иска от мен”.
Поисках да говоря с управителя на обекта, който, разбира се, в момента липсваше. Щял да е налице след половин час.
Ами аз съм си търпелив, а и редакцията ми е на няма и един сладолед разстояние от там. Появих се след 40 минути. Познайте кого не намерих... Мда, познахте от първия път. Бил там преди минути, но си тръгнал и нямало да се върне същия ден. Да дойда утре. Отидох. И на по-следващия също. Накрая реших, че умишлено ме заблуждават, че магазинът има управител. Тази мистериозна личност просто не съществуваше.
А на следващата седмица ароматизаторът “Глейд” не беше в промоция. Кипреше се с цялата си красота и свежест зад нормалната си, висока цена.
ПС. Магазинът е от веригата 345, намира се на ул. “Веслец”.
30.03.2008 20:53
;) ako ne e ot personala e vas .....kato nqkoi si "ostavi pu4i4kite"...taka se slu4va!!!
02.04.2008 20:37
02.04.2008 20:41
щото в всеки магазин 345 си има хора които да гледат за цените на стоките...кои са в промоция, кои не...така че не скачаи по този начин, а се замисли дали не се е случило точно това..и немога да разбера защо защитаваш така магазина при положение, че взимаш възможно наи-смешните пари, а се куртиш като животно...щото е така пич;)
05.04.2008 15:32
24.05.2008 21:57
22.01.2009 14:16
19.02.2009 17:17
2. Историите, които са в живота на всеки
3. Едно слънчево момиче
4. Усмивката на Мона Лиза
5. Просто Яна
6. Някой друг
7. Aloha TheHawaiianLilly
8. Габи
9. Тя
10. Новата визия
11. Сечку
12. Отговорният,,, секретар
13. Един малък пакостник
14. Зелена като тревата
15. Една добра кучка
16. Адж
17. Tweeg - самият той
18. Красиви слова
19. Младият мениджър
20. Чики чики бум
21. Да спасим едно дете