Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2006 17:29 - Лъжливият маркетинг
Автор: boyoto Категория: Бизнес   
Прочетен: 8417 Коментари: 20 Гласове:
0




Влетявам като хала в близкия до редакцията ни магазин. Задъхан и както винаги бързащ, мятам сандвичи, безалкохолни и салати в кошницата. От време на време мятам по едно око в списъка с желанията на колегите ми и добавям вафли или чипс.

По едно време обаче се спирам на рафт с примамлива оферта. Големите ароматизатори на “Глейд” са на промоция. Цената е повече от атрактивна: около 3 лева, при положение, че нормалната цена е почти двойно по-висока. Всъщност нямаше и да забележа промоцията, ако не беше големият зеленикав етикет, който я прокламираше.

И така, метнах и един ароматизатор в купищата стока и продължих към касата.

Както винаги касиерката сканира набързо етикетите, набута сръчно покупките ми в найлонови торбички, връчи ми ги и зачака исканата сума. Без да се замислям и имайки, както винаги, пълно доверие на умните машинки на касите, подадох банкнота и прибрах рестото си. Чак след една-две минутки вече на улицата се замислих, че сумата е значително по-висока от очакваната от мен. Не можете да си представите каква беше изненадата ми, когато хвърлих поглед към касовата бележка (обикновено ги пазя известно време) и установих, че ароматизаторът на “Глейд” всъщност не е таксуван по промоционалната му цена, а по по-високата.

Аз по принцип никак не съм конфликтен човек, всеки, който ме познава, може да потвърди това. Заливали са ме с бира, бутали са ме от тролей, не съм вдигал скандали. И сега не вдигнах скандал, разбира се, но реших, че няма да си замълча. Върнах се в магазина, изчаках касиерката да обслужи поредния клиент и подходих директно към проблема:

“Извинявайте, но този ароматизатор сякаш не е на промоция”.

“Ами Вие как решихте, че е?”, тя сякаш беше по-учудена и от мен самия.

“Хм, така пише на етикета му, на щанда”, отвърнах.

“Така ли”, продавачката остана абсолютно невъзмутима. “Значи сигурно ще е на промоция следващата седмица”.

“Но защо сте сложили етикет с намалена цена още тази седмица”, вече започнах да се ядосвам. “Това не е ли подвеждащо за потребителя”.

Срещнах само стъклен поглед и учудена поза в стил “Тоя сега кво иска от мен”.

Поисках да говоря с управителя на обекта, който, разбира се, в момента липсваше. Щял да е налице след половин час.

Ами аз съм си търпелив, а и редакцията ми е на няма и един сладолед разстояние от там. Появих се след 40 минути. Познайте кого не намерих... Мда, познахте от първия път. Бил там преди минути, но си тръгнал и нямало да се върне същия ден. Да дойда утре. Отидох. И на по-следващия също. Накрая реших, че умишлено ме заблуждават, че магазинът има управител. Тази мистериозна личност просто не съществуваше.

А на следващата седмица ароматизаторът “Глейд” не беше в промоция. Кипреше се с цялата си красота и свежест зад нормалната си, висока цена.

 

ПС. Магазинът е от веригата 345, намира се на ул. “Веслец”.



Тагове:   маркетинг,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andreytcho - добра реклама им направи, браво
07.12.2006 18:14
само дето всички магазини са така, няма грижа за клиентите всичко е БЕЗ РЕКЛАМАЦИЯ :((
цитирай
2. boyoto - andreytcho
07.12.2006 18:31
Ами не знаех, че при всички е така, все пак таях някаква надежда.
цитирай
3. isis - :)))
07.12.2006 21:02
Тези хора нямат ли уебсайт? Намери от там телефони и тормоз до дупка. Заплаши, че ще уведомиш комисията по... каквото и да е там (дето се занимава с нарушения към потребителя) и се опитай да получиш някакъв вид обезщетение за заблудата, която са ти внесли. Не става дума за 3 лева, въпросът си е принципен.
цитирай
4. boyoto - Isis
07.12.2006 21:36
мина ми вече. Но мога да ги бойкотирам. Какво като са до редакцията ми. Няма даастъпя там вече. ТОЧКА
цитирай
5. isis - Я кажи как се казва магазина да ги бойкотирам аз вместо теб ;-)
07.12.2006 21:46
:)
цитирай
6. boyoto - isis
08.12.2006 10:07
Пише си по-горе. Магазин 345, пък и моят бойкот вече е в сила.
цитирай
7. mikela - Нова телевизия- имаха репортаж за ...
08.12.2006 10:18
Нова телевизия- имаха репортаж за точно такива случаи като твоя...Посъветваха да подават оплакване на телефона на потребителя...
цитирай
8. boyoto - mikela
08.12.2006 10:30
Аз съм журналоист. Ако исках, можех да ги навра в кучия... И сигурно ще го направя, ако пак го направят. Сега не купувам за себе си нищо от този магазин - влизам там само с поръчки на колегите ми. Но ако отново направят такъв номер, няма да звъня на телефони на потребители. Просто ще се видят в някои медии. И това, което видят, няма да им хареса.
цитирай
9. mikela - Ок,
08.12.2006 10:35
но дотогава (ако се стигне до "тогава") ще лъжат и други потребители...
цитирай
10. boyoto - Затова
08.12.2006 12:51
всеки трябва да си отваря очите (не като мен). Просто в момента не мога да направя нищо, защото не мога да докажа прегрешението им.
цитирай
11. mikela - Е, как да не можеш-
08.12.2006 12:53
нали пише една цена на стилажа, а е маркирана друга на касовия бон...
цитирай
12. boyoto - ама
08.12.2006 12:59
Това се случи преди седмици, цената вече я няма отдавна. Но подозирам, че пак ще направят такъв гаф. И тогава вече няма да чакам...
цитирай
13. boyoto - banker
09.12.2006 10:25
Хехе, как ме разсмя. А защо се опасяваш? Да не си им някакъв фен?
цитирай
14. анонимен - baluci
30.03.2008 20:53
ei smeshnici pisna mi ot takiva kato vas ...az sum operator v magazin za hranitelni stoki purvo vijte za koi gleid stava duma i sled tova obqsnqvaite na kakva suma sa vi go hvanali ...zashtoto barkoda na koito e minalo na kasata e vkaran v kartona na stokata a imenno gleid ..(primerno kafe) fakti4eski se okazva 4e mai 4ove4eca koito si go e vzel e vzel ot drugiq vid koito puk ne e na promociq ..sled malko oba4e shte se zapitate"ami togava zashto na fona na tazi stoka e stoql takuv zelen promocionalen etiket"-zashtoto zamislete se 4e klientite butat kadeto ima padne ;)
;) ako ne e ot personala e vas .....kato nqkoi si "ostavi pu4i4kite"...taka se slu4va!!!
цитирай
15. анонимен - 345 са лъжци!
02.04.2008 20:37
това е наи-малкия проблем..работих в магазин 345 около 2 месеца и в краина сметка 1-вия месец ми платиха 90лв по-малко,а за втория 60лв..и между другото не сум единствения измамен служител...колкото до стоките на магазините - повечето са наистина лоши, а останалите в края на срока в които могат да се използват...направете си сметката сами..
цитирай
16. анонимен - RE: анонимен - baluci
02.04.2008 20:41
хаха смешни работи приказваш брато...
щото в всеки магазин 345 си има хора които да гледат за цените на стоките...кои са в промоция, кои не...така че не скачаи по този начин, а се замисли дали не се е случило точно това..и немога да разбера защо защитаваш така магазина при положение, че взимаш възможно наи-смешните пари, а се куртиш като животно...щото е така пич;)
цитирай
17. анонимен - анонимен
05.04.2008 15:32
работих в 345 веслец 4 години като касиер така че напълно разбирам автора това се случваше постоянно все някой не си гледаше работата
цитирай
18. анонимен - пич, много си мълчиш.
24.05.2008 21:57
Авторе, не те познавам, обаче ... извода, който си вадя, че си прекалено неконфликтна личност. Щом болшинството сме такива (разбирай - не си търсим правата) ще продължаваме да си купуваме вкиснати лютеници и да си хейтим по блоговете тихичко от вкъщи.
цитирай
19. анонимен - сссс
22.01.2009 14:16
за това се гледа бележката на касата
цитирай
20. анонимен - anonimen
19.02.2009 17:17
Kakto po nagore be6e spomenato vuprosniqt aromatizator koito e taksuvan na po visoka cena moje bi naistina ne e bil v promociq.Kogato si kupuva6 ne6to ot nqkude bez zna4enie otkude e logi4no da 4ete6 etiketa.Plus tova na kasata nqma kak da bude izlugan daden 4ovek.cenata na vseki edin artikul e zalojeno v kompiutyr i nqma kak da se promeni. Samo hora koito sa rabotili vuv verigi bez zna4enie koi imat predstava za kakvo govorq,ot dryga strana horata koito nqmat predstava i si tyrsqt povod da se zaqjdat ili potyrsqt vinata v dryg problema si e tehen.ETIKETA SE 4ETE -SUDURJA INFORMACIQ!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boyoto
Категория: Тя и той
Прочетен: 3593362
Постинги: 221
Коментари: 2531
Гласове: 5256
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930