Прочетен: 14165 Коментари: 21 Гласове:
Последна промяна: 07.03.2007 00:29
Замисляли ли сте се напоследък коя е най-добрата и най-силната българска марка в момента? Не, не посягайте към луксозното издание на Superbrands за България. Този бранд там го няма.
Ще го намерите обаче навсякъде около вас. На знамена, тениски, шапки, плакати, залепен по колите, на фасадите на ЦУМ и Пловдивския панаир, по стените на магазини и кръчми, на пакетчета захар, върху опаковките на сандвичи и пресни млека… Досетихте ли се?
По данни от национално проучване на "Маркет линкс" сред 1400 души, проведено от 12 до 18 февруари и публикувано във в. "Поглед" една от най-запомнящите се кампании, излъчвани в медиите, е "Не сте сами".
По принцип ние помним онова, което е успяло не само да предизвика интереса ни, но и да ни развълнува лично. Вероятно тази е и причината, поради която хората са отредили място на "Не сте сами" веднага след рекламите на мобилни телефони, кока-кола, някои особено находчиви клипове на банки и вездесъщия космодиск, който се появява толкова често и постоянно на екрана, че едва ли някой може да го забрави.
Великият рекламист Дейвид Огилви твърди, че всеки кръгъл глупак може да сключи сделка, но за изграждането на марка са нужни гениалност, вяра и упоритост. Имиджът на една марка според Огилви се изгражда много дълго време, постоянно трябва да се подкрепя, да се провокира. Изграждането на силна марка е голяма инвестиция за бъдещето, защото само марка, която е базирана на доверието на клиента, има добра перспектива и е гаранция в дълготраен аспект.
Тук обаче не става дума за класически бранд, защото нямаме продукт, нямаме производител, нямаме пазарна цел. Всеки знае, че марката прави продукта уникален и по-трудно заменим, придавайки му субективна добавена стойност в очите на целевия потребител. Само че кой е продуктът в случая на “Не сте сами”? Тук има друга една цел: да се доведе до съзнанието на всеки един българин необходимостта от съпричастност към освобождаване на осъдените на смърт наши сънароднички в Либия.
Очевидно, ако може да се вярва на рекламния пазар, гражданското общество в България вече съществува. Успехът на кампанията “Не сте сами” - второ място в радиорекламите, четвърто в тв каналите и осмо на вестникарския пазар, показва ясно, че защитата на българките в Триполи се е превърнало в национална кауза. Има ли друга рекламна кампания в България, която едва четири месеца след стартирането си да може да се похвали с по-голям успех?500 най-добри песни според БгРадио № 224
:)))- за най - прекрасната
07.03.2007 00:23
това не е вярно.
продукта е доверие във властта
производител е властта
пазарната цел е да си запазят властта с цената на хора които отдавна са мъртви в съзнанието на тази същата власт
един би казъл......
07.03.2007 05:12
тя тази кампания flew вече седем години,просто сега понеже богатите си напазураваха малко евтини българи купиха и кампанията.няма как ,същото е като със закупуване на евтино предприятие.купуват се и българите с предприятието.
богатите обаче не могат да НЕ забележат нещо..през последните три години,бедните българи нямат сили да им пука за това,въпреки,че нищо в положението в либия не се променило,онези богати хора виждат,че този пролетариат тука не се държи като истински пролетариат..като кляаса за себе си,щото му е писнало 60години да харчи сили да има самосъзнание за своята нищожност,което ще рече-нищожно самосъзнание за това,че е експлоатираната 99% част от човечеството.
какво,на експлоататори ли ми се превите бе ,гладни песове..я аз сега да ви натисна през една пролетарска кампануия(по същество е точно такава-пъро богатия експлоатотор не ползва такива седства,той ползва капитала за решеване на проблема,в случая експлоататора ползва капитала си не за да реши този проблем(много скъпо ще му излезе да плаща и на либия) затова реши да си свърши своята работа.
да притисне яко правещия се на непролетариат пролетаират,да му припомни,че това е неговата учст все пак,колкото и да не му харесва,ще носи логота от хартия,а не от надписи Cartier,Yves Свети Loraine,LVMH ,bentley .със прилежащите им вещества към тях!
да активизират пролетаиата ,в неговата осъзнатост ,че е пролетариат-това е целта на това завързване,като в мазохизма се отхвърля фантазма-като се привързва тялото към себе си...
buy one - get one FREE!! it's FREE..!
уаааааааааааааа(у)!! ;))
мда, един и същ ефект!!!! много се връзват!! всички?? мхмм..
Сириозно?!Такава ли е целта?Добре,че бяха btv да научат хората на съпричастност.
Обаче с това "разбираемо гаран гарвану око не вади" никак не съм съгласен. Какво си мислиш, че ако нещо ми направи лошо впечатление, ще си трая ли?
07.03.2007 10:53
българин държи българска запалка.
българин пали със българска запалка либийско знаме.
какво пали българина.вероятно и той не знае,както и не знае,защо тхe fuck върху кашмирено палто трябва да се слага хартиена салфетка ,във форма на панделка при това шаренка
И наистина, на пръв прочит няма логика да се сравняват две подобно кампании, но все пак фактът си е факт: брандът се помни от хората...
07.03.2007 12:11
Владимирос <a href=" http://diarytravel.org/ ">Travel Diary</a> blog.
07.03.2007 15:18
борба?
само кажете -къде са теписите,ще пратя камерите да снимат пехливаните
Бях писала на тази тема, но понеже не съм бранд, никой не му обърна внимание :)
От самото начало се чудя защо експертите не проявяват към нея явен интерес
Слава Богу, че стандартните медии, вкл. тези от Не сте сами, не я обсебиха и употребиха. Не че не опитаха донякъде, но като че ли естеството на "продукта" пази чистотата му...
20.03.2007 12:19
15.05.2007 16:50
31.08.2011 22:28
2. Историите, които са в живота на всеки
3. Едно слънчево момиче
4. Усмивката на Мона Лиза
5. Просто Яна
6. Някой друг
7. Aloha TheHawaiianLilly
8. Габи
9. Тя
10. Новата визия
11. Сечку
12. Отговорният,,, секретар
13. Един малък пакостник
14. Зелена като тревата
15. Една добра кучка
16. Адж
17. Tweeg - самият той
18. Красиви слова
19. Младият мениджър
20. Чики чики бум
21. Да спасим едно дете