Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2006 21:24 - Благодаря
Автор: boyoto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3389 Коментари: 10 Гласове:
0



Не е станало нищо фатално. Не е дошъл краят на света. Просто кризичка, след друга една, после още една. Намусен си, светът ти е крив. 
Имаш нужда от помощ, а се оказва, че тези, на които разчиташ, ги няма. Просто са аут. Или по едно стечение на обстоятелствата са възпрепятствани. Ти продължаваш да се надяваш, но минутките си текат - притиснат си от времето. 
И точно когато не виждаш никаква надежда, когато си мислиш, че си забравен и от Бога, точно тогава, като лъч от ясно небе се появяват приятелите. Истинските. Тези, които те разбират и на които наистина можеш да разчиташ. които са с теб и в добрите ти времена, но  не те забравят, когато изпаднеш в дупка. И знаеш, че е така сега, а така ще е и винаги. 

Казвали са ми, когато благодаря на някого, да съм сигурен, че благодарността ми идва от сърцето. А когато казвам някому, че го обичам, да го гледам в очите. 
Благодаря ви!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pakostinka - Знаеш ли...
17.12.2006 22:04
има кризи и кризички, но няма нищо по-прекрасно от това да можеш да се опреш на някой, който наистина може да наречеш приятел и да ти помогне...всъщност не е важно да ти помага, достатъчно е да те изслуша...а точно, когато най-малко очакваш се появяват някакви нови за теб хора, които с шут в дупето те връщат в правия път...знаеш ли какво...благодари на всички, които са до теб и на тези, които не са, но най-вече благодари за това, че те има и че си, защото това е най-важното...
усмивки и много директно отправени погледи в очите от мен :Р
цитирай
2. boyoto - Мнооого мило
17.12.2006 22:16
беше това от теб, както винаги впрочем.
цитирай
3. pakostinka - Благодаря...
17.12.2006 22:28
каза тя и засрамено наведе оченца надолу :)
цитирай
4. iana - От приятел..
18.12.2006 16:46
Щастливец си Бое, че имаш такива приятели. Сигурна съм обаче, че и те могат да разчитат на теб :-*
цитирай
5. boyoto - :)
18.12.2006 18:14
iana, много мило, ти знаеш...
цитирай
6. sashetu - :-)
18.12.2006 20:52
Ех... в най-трудните моменти понякога се оказва, че хората, които сме мислели за приятели се оказват не точно приятели, а пиявици или хора, които търсят изгода, полза от нас.И оказва се, че когато имаме нужда от приятел тези т.н. от мен пиявици не могат да ни помогнат, да ни се притекат на помощ, защото имат неотложна работа, среща, съвещание.. и куп други оправдания(нищо, че когато те имат нужда ние сме при тях и им помагаме).
А истинските приятели са тези, да точно тези, за които ти говориш и от които понякога най-малко сме очаквали, че са повече приятели и са по-склонни да зарежат всичко само да ни помогнат.
Браво, радвам се Бойо, че имаш такива приятели!
:)))
цитирай
7. boyoto - Ама не винаги
18.12.2006 22:51
е така, sashetu. Наистина понякога ангажиментът си е ангажимент. Защото знам, че тези, които не можаха да помогнат вчера, не са го направили, защото наистина вчера не са могли.
А това за неочакваната помощ - днес го изпитах отново. И то от човек, когото познавам бегло, едва от няколко месеца и с когото едва ли съм разменял много мисли, дойде заради мен от центъра до Люлин с колата си, и обратно в центъра. Защото бях закъсал сам с много тежък багаж на паркинга пред Практикер в 21 часа. И точно той, от когото не съм очаквал нищо, без да каже и дума, и даже без да ме упрекне дори на шега за проявеното недомислие (не че вината беше моя), се появи и помогна.
Как да не вярвам в добрината на хората.
БЛАГОДАРЯ!
цитирай
8. sashetu - ;-)
18.12.2006 22:53
Да бе, Бое.. ясно, но аз говорех за повечето хора...
И ти си прав да :)))
И аз съм го изпитвала това с хора, които познавам бегло и които се отзовават веднага :)
Благодаря и аз ;-)
цитирай
9. анонимен - A ...
24.12.2006 22:33
Случвало ли се е .. и имате ли такива приятели, които макар и да са далеч и практически да не могат да помогнат, на които дори да нямате възможността да обясните и кажете всичко .. ами просто да знаете, че са там. В смисъл .. колкото и да ми е тежко понякога, знам, че тях ги има. Не до мен точно сега, но ако ги повикам, ще са тук. И дори само тази сигурност ми стига.
цитирай
10. анонимен - Сашету :)
16.03.2011 23:14
Бойо... Бойо... колко ми е познато и днес това.. като гледам и преди съм коментирала.... Прегръщам те! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boyoto
Категория: Тя и той
Прочетен: 3590537
Постинги: 221
Коментари: 2531
Гласове: 5256
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930