Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2007 00:34 - Предизвикателството... караоке (моля, не ме замервайте с домати)
Автор: boyoto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5809 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 25.01.2007 11:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ех, да ни е жива и здрава Еми. Да ни радва с ведрина още поне два пъти по четвърт век. Да е все така красива блонди и все така весела.

Ама защо, по дяволите, й хрумна да ни кани на рождения си ден точно в караоке бар. В Библиотеката. Е, ние нали сме готини колеги, обещахме да пеем. На купон, като на купон. Така де. И подготовката започна още през уикенда. Пред персоналния компютър с клипове от YouTube. Леле, уплаших се. И комшиите се уплашиха. По едно време домоуправителят, който живее точно под нас, звънна на вратата да ни помоли да освободим песа, който мъчим толкова време, че виел като върколак.

Та реших да тренирам по друг начин – само слушайки, барем ми влезе нещо в главата. Не би. Слушах, слушах и... заспах. Съдбата явно ми подсказваше колко обречено на неуспех е това начинание, но нали съм воин - трябваше да се боря.

image

Е, добре че се разпределихме в дуети. Дует “Съквартирантите” изпълни едно парче на Дюран Дюран, с което пожъна небивал успех. Абе – фурор. До половинката от дуета аз изглеждах, тоест звучах като славейче.

Вторият ми дует... с колежката. Чаровната. Добре че беше тя, макар и да обра всички овации, все пак ме спаси от линч. Опитахме се да имитираме баба Тина Търнър с “Simpley the best”. Само се опитахме де. Не бяхме предупредили публиката да си вземе тапи за уши, добре че нямаше пазар, че щяха да ни замерят с домати като по време на испанския фестивал.

Ами... следващият път повече. Търся желаещ за дует. Ще пеем Time To Say Goodbye на Сара Брайтман и Андреа Бочели.



Тагове:   МЕ,   караоке,   моля,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. trevistozelena - ама...
25.01.2007 01:05
ти - сара брайтман,аз - андреа бочели?...или..как
цитирай
2. boyoto - Пфу
25.01.2007 03:27
как ти хрумна бе. Естествено, че наобратно. Ти с Бочели как ще се справиш?
цитирай
3. estrella - Бойо,
25.01.2007 10:19
ако държиш дуетът да е полово коректен, т.е - ти да пееш Бочели, мога да се пробвам със Сара Брайтман;) Ах, ах, сега цял ден това ще си пея. Колеги, дръжте се!
цитирай
4. анонимен - Бойо, някой ден ще те продуцират....
25.01.2007 11:37
Бойо се справи отлично, просто от скромност не си го признава... Наченки на професионализъм лъхаха от артистичната му стойка на сцената и увереността, с която държеше микрофона, сякаш цял живот е радвал публиката....Бойо просто си плаче за продуцент...
цитирай
5. boyoto - Аааа
25.01.2007 11:41
Ей, Е., да не си отваряш устата сега да ме продуцираш. Аз, изгряващата звезда, имам високи изисквания. Дай, таковата, да се договорим, а? Какви са ти тарифите?
цитирай
6. iana - Boyo,
25.01.2007 11:44
Преди следващия ни дует трябва да порепетираме малко! Въпреки това беше страхотно...И да вземеш да пуснеш снимки към поста!
цитирай
7. kaka - а-а-а
25.01.2007 12:55
другия път с вас ме взимайте! Мен още никой не ме е водил на караоке, въпреки че пях Kim Wilde - Keep Me hangin On пред има-няма 50 човека (за справка тук - http://kaka.blog.bg/viewpost.php?id=23815) и всички много се забавляваха, че и тамцуваха. Цаката на караокето всъщност е не как пееш, а да пееш яка песен. И преди да ме водите на караоке, дръпнете си мойта компилация с любими караоке хитове от тук - http://kaka.blog.bg/viewpost.php?id=33297
Поздрави и чакам покана!
цитирай
8. boyoto - Леле,
25.01.2007 14:44
кака, ти си била истинско профи. Ами ние къде да се навираме при теб, много си ни над нивоти :) Ще трябва да тренираме яко преди срещата с теб :)
цитирай
9. trevistozelena - ми...
25.01.2007 14:57
ок, Бочели ми пасва повече, но етиката изисква да се съобразя с новака Теб :-Р
цитирай
10. boyoto - trevistozelena
25.01.2007 15:31
Ахм, мерси за жеста. Кога започваме тренировките?
цитирай
11. trevistozelena - въпросът ще бъде
25.01.2007 16:36
...поставен на обсъждане. ти иначе може още довечера да потренираш - упорство !!! (дори и да изглежда сякаш няма смисъл..знаеш:) ). а и сутрин по едно сурово яйце прави чудеса.
цитирай
12. boyoto - Ох...
25.01.2007 17:09
сурово яйце. Необходимо ли е, предпочитам го в гюведже. А за вечерната тренировка - не става, домоуправителят вече ще повика полиция, ще помисли, че малтретирам някого, освен него самия де.
цитирай
13. kaka - !!!
26.01.2007 17:26
Искаме на караоке в бек стейджжжж.... Кога отиваме? :D
цитирай
14. saint - и аз да дойда искам
26.01.2007 17:34
та да пеиа с колежката
как си я навил незнам
аз последният път неуспях!
А иначе съм цар на СИНЕВА
Печеля и награди
цитирай
15. анонимен - весето каза:)
28.01.2007 14:50
Много трябва да се внимава с Кариоки-то,че ако не се получи сполучливо се омаскаряват събитията:)
Ботичели е труден , много труден..но заради влюбен поглед си заслужава риска:)Трябва да се гледаш в огледало и да не викаш високо като пееш,често ни се струва,че като повишим глас и по-правилно пеем:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boyoto
Категория: Тя и той
Прочетен: 3599646
Постинги: 221
Коментари: 2531
Гласове: 5256
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930