Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2007 23:44 - Защо не харесвам Свети Валентин
Автор: boyoto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20846 Коментари: 61 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това е празник на любовта. Или поне така би трябвало да бъде. Ако си сам ще полудееш от червените балони – сърца, влюбените двойки с доволни усмивки. А можеш да се напиеш и да легнеш.

14 февруари все пак си е средата на зимата – каквото и да си говорим. При минусови температури е трудно да се облечеш секси и хората да го видят и оценят. Абе този празник не можеше ли да бъде през лятото.

Всички заведения са пълни с влюбени и пъпчасали тийнейджъри. Такситата – също.

Цените на всичко, свързано с празника, са двойни.

Клишетата с червени рози и бонбони дразнят. Ама много дразнят. Аз пък искам да подарявам цветя без повод.

Има някакво странно изискване да бъдеш усмихнат и весел. Абе това не трябва ли да е по желание, а не по дефолт?

Ефирите се изпълват с поздрави от Пепи за Мими… Всеки обяснява колко обича другия. Май става дума все за секс или интереси.

На този ден мъжете забравят любовниците си. Не знам дали това е честно.

Любовниците пък от своя страна са самотни цяла вечер, защото всеки празнува с официалната си половинка. Еднодневно лицемерие…!

Празнуването в днешно време наистина изглежда опорочено. А в кръчмите - балончета, сърчица и всякакви подобни. Седят по масите хора, на които очите им не си виждал, накипрени като пауни в любовен период. Девойките са гримирани по-здраво от Азис на концерт и пърхат с мигли. Всяка се е сдобила я с розичка, я с повехнало мушкато.
Ако обичаш някого и сте заедно, можеш да му го показваш всеки ден Защо трябва да се сещаме за любовта само в този ден? Нима само на 14 февруари изпитваме любов? 

 




Гласувай:
0



1. estrella - Не си сам
13.02.2007 23:55
в яда си:) Утре ще гледам лошо. А, да, и ще нося черно, напук.
цитирай
2. boyoto - Не ме е яд толкова.
13.02.2007 23:56
просто не разбирам защо е само един ден. Наистина има адски много лицемерие, мамка му, това ме дразни.
цитирай
3. pinkberry - а как защо
14.02.2007 00:03
за да се продадат 1001 валентински стоки,ти кви ги мислиш - пазарна икономика и маркетинг,кво да праиш:)аз лично спирам да се нервирам да празника и смятам просто да се забавлявам,независимо 4е пак някой приятел, а не нкой специален приятел ще ми подари цветя.майната му трябва се веселим,напук на средата на зимата и лигоча царящ наоколо:)))))
цитирай
4. emm - ахам :)
14.02.2007 00:03
на мен ми е малко жал за тези, които чакат този ден, за да получат нещо специално от половинките си, абсурдно тъп, до невероятност ми изглежда този празник - защото какво празнуваш... или реалната си самота, или самотата си във връзката си с някой друг, ако на този друг му трябва специален ден, за да се сети да направи нещо специално за теб :(
цитирай
5. outfaced - може и първоначално, да е било за добро
14.02.2007 00:03
ама сега си е само индустрия.
Е, някой може да вложи и някакви чувства в него ... но все пак е прецакана работа.

Утре за мен ще си е ден като ден ... кво пък толкова. Някой друг ден ще обичам, и тогава ще си е 14ти само за мен и само аз ще си знам и ще си празнувам ... е, добре де, не сам .. двама :)
цитирай
6. boyoto - outfaced
14.02.2007 00:07
все едно съм писал коментара ти :) Правилно - някой друг ден... така трябва
цитирай
7. darknesd - ...да се
14.02.2007 00:32
включа и аз...то ако си обичаш някого, обичай си го всеки ден...ако не-недей...много тъпо се чувствам на 14.02...в крайна сметка не може някакъв си календар да ми влияе върху точно този тип усещния...и да, дразня се, зверски се дразня,....ааа..и зная, че никого не го интересува, обаче много обичам момичета в черно (дано не намерите лоши намерения в това ми твърдение, gabi и estrella, какво да направя, че нещата са такива...)...леко засега..
цитирай
8. анонимен - 14ФЕВРУАРИ-ДЕН НА ЦВЕТАРСКИТЕ МАГАЗИНИ
14.02.2007 01:10
АБЕ ТО КОЙ КОЛКО Е ВЛЮБЕН ЗА ЕДИН ДЕН НЕ СЕ ДОКАЗВА,АМА ЛЕЛЯ ВИ МИЧЕ ОТ ЦВЕТАРСКИЯ НА ЪГЪЛА ДОВОЛНО ПРОТРИВА РЪЦЕ.ОЧАКВА ДА ИЗКАРА НАЕМА ЗА МЕСЕЦА ЗА ЕДИН ДЕН...ЩЕ СИ СЛОЖИ ОНАЗИ РОКЛЯ С ОГРОМНИТЕ ДЖОБОВЕ,ЧЕ ЩЕ Й ПОТРЯБВАТ!НО НИЕ ЖЕНИТЕ СМЕ СИ ВИНОВНИ-АКО НЕ НИ ПОДАРЯТ ЦВЕТЕ ЩЕ КАЖЕМ,ЧЕ НЕ НИ ОБИЧАТ.АКО НИ ВЗЕМАТ ГИ МИСЛИМ ЗА НАИВНИ И ВЛЮБЕНИ ПУБЕРОИДИ...
цитирай
9. aselina - boyoto,
14.02.2007 01:30
майната на всичко днес, но най-вече.. на "деня на влюбените"!!

точно днес те искат внимание,
точно днес те търсят всяка ласка,
точно днес всичко за тях е розово,
точно днес те се обичат,
точно днес те не забелязват никой, НО половинката си..
точно и само днес "те знаят, че са истински влюбени",
точно днес се обажда егото им,
точно днес всички вярват..
и точно днес: wtf??

въх! каква наивност, какви клишета!! това ли е, наистина, да си с половинката си и да обичаш?? един ден?? that's it????

точно днес можем да се позабавляваме, много по-добре от останалите! все пак ни делят цели 364 дни до следващия "празник"!

п.с.: протест в черно.. и аз!

ОБИЧАЙТЕ СЕ, но не днес, а ВИНАГИ!!
цитирай
10. isis - от тая година
14.02.2007 01:41
съм в официален траур по Свети Валентин. Писна ми да приключвам връзки точно преди този ден, в който всички влюбени ти натрисат веселите си физиономии, а на теб ти се реве.
цитирай
11. monalisa - Май се провали с формулата...
14.02.2007 02:02
Нима този ден не е поредно доказателство колко е фалшива любовта и всички нейни застъпници, които я прокламират...Не мислиш ли, че този ден е измислен именно затова, за да бъде изкуствено защитена любовта, при положение, че получава толкова отрицание?
Всеки ден е един малък празник за теб, не за теб и тя или за теб и той. Просто за теб. Насладата от живота май идва когато разберем, че можем да бъдем щастливи със самите себе си, а всеки друг е добре дошъл в живота ни, но след това....А относно Св. Валентин или по-точно Св.Вазелин - защото май гейовете го тачат най-чинно....- айде стига с тия фалшиви празници....
цитирай
12. masterboy - Правилно.
14.02.2007 07:32
И аз не харесвам този "праздник". Абсолютна манипулация.
цитирай
13. merita - Ето че и ти мислиш като мен. Нещо п...
14.02.2007 08:09
Ето че и ти мислиш като мен.Нещо подобно написах вчера в моя блог.Когато обичаш някого не е нужно да му го демонстрираш само на някакъв празник.
Тъй като чета и изучавам Библията и съм вярваща това още повече затвърждава убеждението ми да не празнувам тъйкато това не е християнски празник, който да има библейска основа.
Поздрави!
цитирай
14. zanina - . . . . . днес е дъждовен, мрачен и сив ...
14.02.2007 08:51
..... днес е дъждовен, мрачен и сив ден, ден като всички останали, 14 февруари, но наложен от някого като ден на всички които се обичат.....звучи глупаво, та хората се обичат и на 13 и на 15, и във всички останали дни на годината. С какво е по-различен 14-ти, освен с нарастване на продажбите на цветя, на бонбони и плюшени играчки. Защо е нужно да казваме "Обичам те!" на висок глас, само защото датата ни е подтикнала. Трябва да го казваме всеки път щом го усетим, щом го почувстваме.......естествено 14-ти ни кара да сме по-превъзбудени, по-ентусиазирани от обикновено......пожелавам приятно прекарване на празника на всички, и не само на тези които се обичат, но и на тези които все още не са срещнали човечето си, също и на тези които още не са се решили да признаят, ами действайте - друг по-подходящ момент няма!!! :)))
цитирай
15. shamanhfel - Трифон зарезан
14.02.2007 08:52
Абе стига с тия вносни празници. Вземете, та празнувайте Трифон зарезан.
Отидете зарежете лозето, или ако нямате лозе, поне си купете бутилка вино да пийнете. А да може да си носите бутилката по улицата и да викате "Да жиивеее Трифон".
Или пък спокойно да си се натряскате в къщи, ако си нямате половинка. Или ако си имате и не искате да празнувате празника.

Така че *зарежете* го тоя празник св. Валентин, такъв светия в православието няма.
цитирай
16. nio - boyoto, абсолютно подкрепям на...
14.02.2007 09:05
boyoto,абсолютно подкрепям написаното.
Празник е когато вътрешно ти е празнично,а не заради дата от календара.Особено за нещо което дрябва да е всекидневно а не от празник на празник.

Ако някой си търси повод за празнуване,това е друг проблем.Като ги подкара наред светиите по нашия,католическия и протестантския календар цяла година ще празнува:-)))

А Трифон Зарезан е празник на лозарите.Различавам лопата от мотика но чак пък да се чувствам лозар...
цитирай
17. andreytcho - по дефолт :))))
14.02.2007 09:38
ах красивата българска реч. но по темата....

аз все още не съм влюбен, имам жена към която имам интерес, имам любовница, имам и дясна ръка. Не пия, поне не много. И любовта не ме вълнува на този етап от живота ми, не много.

Следователно, днес е ден като всеки друг. Въпреки че днес имаше доста повече сняг :))

Айде това от мен, повече няма любовни теми да чета. Ще пиша за извратената любов в моя блог, но като събера материала, че сега главата ми е пълна със снежинки и хеви метъл.
цитирай
18. sis - :):):)
14.02.2007 09:43
Безсмислено е.
И да ви кажа честно, аз от вечера насам постоянно чувам мнения от този род. Не познавам даже някой, който ще празнува. Е, да, не съм тинейджърка, но...и на тях ще им дойде акъла. Може пък и да не го празнуваме за в бъдеще този празник.
Хайде..НАЗДРАВЕ! :):):)
цитирай
19. анонимен - Защо не?
14.02.2007 09:59
Съгласна съм, че един ден не е достатъчен, за да покажеш на някого, че го обичаш, но не съм съгласна, че не е необходим такъв ден. Всички сме доволни от това, че имаме писменост и я използваме всеки ден по един или друг начин, но има само един специален ден, в който празнуваме Деня на българската писменост. Всички обичаме майките си, но май за повечето хора 8 март е единствения ден, когато казват на майка си "Обичам те. Благодаря ти..." Чудесно е ако показваме любовта към любимите ни хора всеки ден. И може би точно фактът, че има такъв ден ни кара да се замислим дали за нас той е един ден в годината или 365 (366) дена в годината. А колкото за балончетата, сърчицата, шоколадчетата и т.н. валентински аксесоари - ами те не са задължителни. Ако на някого не му харесват, просто да не ги купува. Аз например също няма да купувам нещо такова, но смятам да празнувам...
цитирай
20. ani101 - е хайде сега,
14.02.2007 10:02
и пъпчасалите тинейджъри са хора , и при това много често - влюбени :)))

Можеш да промениш клишето с червените рози и да подаряваш жълти с повод и без повод на познати и не познати ....


За любовниците ......... е , ми това е част от жертвата и риска.

Хайде сега да ти изпратя една голяма усмивка :))))
та да се усмихнеш и ти!

А ако пък си фен на Трифон зарезан - наздраве!
цитирай
21. анонимен - За каква любов говорим след като ще ...
14.02.2007 10:05
За каква любов говорим след като ще чакамe цяла година да дойде точният ден, а именно 14-ти февруари, че да си доказваме любовта с червени балони, розови слончета и прочие,....и да си казваме колко много се Обичаме....Ай, сиктир :)
Наздраве на всички, който празнуват Трифон Зарезан:)
цитирай
22. анонимен - hmm
14.02.2007 10:58
Добре де, обичайте се всеки ден, но защо пък на 14 февруари да не е малко по-специално? Просто така :)
цитирай
23. boyoto - meimei
14.02.2007 11:02
Абе всеки ден трябва да е специален,. Защо точно на 14 февруари да подарявам цветя, а да не се сещам за това на другите дати???
цитирай
24. анонимен - еее
14.02.2007 11:14
ти подарявай и на другите дати .. ама защо да няма ден на влюбените? :)))
цитирай
25. boyoto - Мей
14.02.2007 11:19
а защо няма ден на разлюбените>
цитирай
26. анонимен - Мне знам ..
14.02.2007 11:30
него щях да полея! ;)
цитирай
27. mmmmmmmmm - :)
14.02.2007 12:16
Кой както иска - да празнува и да не празнува!:)
Какво против един ден обявен за влюбените?!Не сте ли против Нова година?Ден като ден,ама Нов!:)Защо не сте против именния си ден?Ами и той е като другите?!Но е лично твой!И ти е приятно да те поздравят!:)Защо да няма ден и на любовта?!А който иска да празнува:)
Аз нямам нищо против,ако 364 дни са ме пазобравили да ме забележат ПОНЕ на този ден.Не се отказвам и от празника на 8март.Ами още един повод за празнуване:)
Е,правя си изводи,че е само за един ден,но все пак...:))Който иска да празнува,който иска да не празнува!Аз не се отказвам от повода за празник!Другото ... поне за малко ще се опитам да забравя...Само за един ден!Толкова много делници-нека да има и празници!:)))/не съм в червено днес и не отказах червените рози сутринта/.
цитирай
28. andreytcho - Всичко за любовта е написано в моя блог
14.02.2007 12:17
ходете четете и ще разберете че не само 14-ти Февруари е важен, а всяка една любов.

това е реклама, и бойо ще плащам с бири.
цитирай
29. boyoto - mmmmmmmmm
14.02.2007 12:18
@Другото ... поне за малко ще се опитам да забравя...Само за един ден!Толкова много делници@ = тези делници защо не ги превурнете в празници. Не е ли малко тъпо да се примиряваш с един ден, а? Само един едничък ден?
цитирай
30. mmmmmmmmm - Не се примирявам !!!
14.02.2007 12:39
Ставам гадна егоистка!Щом получавам фалш и лицемерие - отговарям със същото!Безразличие за което знам само аз!:)Искам делниците да са празници,но когато няма с кой да ги споделя?!"Примирявам се" с този един ден...Защо и него да губя/гадна егоистка,нали?!:)/
Искам да обичам!Мога да обичам!
Е,чакам да го намеря.....Може и на този ден да е!Знае ли се?:)))
цитирай
31. boyoto - mmmmmmmmm
14.02.2007 12:53
:)))
цитирай
32. анонимен - Няма да коментирам. Просто ще кажа, ...
14.02.2007 13:15
Няма да коментирам. Просто ще кажа, че е страхотно написано:)
цитирай
33. injnina - Любов или вино-избирай сам!
14.02.2007 13:28
Може и двете! Защо не! Лошо е ако нямаш нито едното , нито другото! И не забравяйте, че само мъжете честитят "Св.Валентин" на своята половинка- не е задължително съпруга!
цитирай
34. mmmmmmmmm - . . .
14.02.2007 13:30
:(((( . . . :((((
цитирай
35. boyoto - injnina
14.02.2007 13:32
Абе защо само мъжете? Как така? Това е празник на влюбените, или? Нима само жените се влюбват, само те ли трябва да празнуват?
цитирай
36. mechtatelka - 365 dni
14.02.2007 15:07
trqbva da se obichame 365 dni s tova sum suglasna no edva li ako nqma sveti valentin nqkoi shte se seti da ti podari dori i edno surce ot xartiq na koeto da pishe Obicham te!Ima si svoeto mqsto tozi praznik.Aide sega nazdrave za Trifon zarezan:)
цитирай
37. boyoto - mechtatelka
14.02.2007 15:23
Аз отказвам да подарявам сърца и букети на тези празници - 14 февруари и 8 март. На осми подарявам де, и то много... Но предпочитам да няма измислени поводи. Наздраве
цитирай
38. elguapo - По-прав
14.02.2007 16:24
не можеш да си, пич! Ходиш с някоя 3-4 години, а после...
цитирай
39. анонимен - Kato jena, prehvarlila 30, obi4dna ...
14.02.2007 17:11
Kato jena,prehvarlila 30 ,obi4dna i obi4asta ste vi kaja-lubovta se dokazva vseki den,den sled den,godini
цитирай
40. анонимен - Kato jena, prehvarlila 30, obi4dna ...
14.02.2007 17:11
Kato jena,prehvarlila 30 ,obi4dna i obi4asta ste vi kaja-lubovta se dokazva vseki den,den sled den,godini
цитирай
41. анонимен - Kato jena, prehvarlila 30, obi4dna ...
14.02.2007 17:11
Kato jena,prehvarlila 30 ,obi4dna i obi4asta ste vi kaja-lubovta se dokazva vseki den,den sled den,godini
цитирай
42. анонимен - Kato jena, prehvarlila 30, obi4dna ...
14.02.2007 17:11
Kato jena,prehvarlila 30 ,obi4dna i obi4asta ste vi kaja-lubovta se dokazva vseki den,den sled den,godini
цитирай
43. анонимен - Kato jena, prehvarlila 30, obi4dna ...
14.02.2007 17:11
Kato jena,prehvarlila 30 ,obi4dna i obi4asta ste vi kaja-lubovta se dokazva vseki den,den sled den,godini
цитирай
44. анонимен - ммхм.
14.02.2007 18:23
Кво ти пречи (Бойо) този ден?. Как така отказваш да подаряваш ("сърца и букети") на 8ми март - и после казваш, че всъщност подаряваш (навярно "сърца и букети") много на този ден?

Точно 8ми март, "празник", предназначен за труженичките по цеховете, истинска пародия за всяка жена, която има акъл да се самооцени на повече от един букет и 15 минути слава.

Ще ти кажа аз какво мисля:

Да оставим пъпчасалите пубери да си дивеят. Животът е пред тях, ще се учат, ще си блъскат главите. Тебе кво ти пука, че хормоните ги побъркват? Няма място по заведенията - виж това мога да го разбера. Да беше кръстил темата -"Няма място за нас в кръчмите".

Не ти бил трябвал повод?
Супер, действай тогава. Къде е проблемът?
Секунда, да не ти е мъчно, че всички останали не са така? Мхм....

Който иска е искрен, който иска лицемери, който иска подвива опашка, който иска блъска стената с глава - всяка минута, всеки ден.

Включително на 14ти февруари.


Малко самоцелно става мрънкането на тая тема ми се струва....с леко преиграване.

rapBaH
цитирай
45. candysays - Леле, майко, колко изписано по тая пуста тема...
14.02.2007 18:49
Аз съм в общи линии на мнението на Мейчето ;) Ясно е че всеки ден трябва да се показва/доказва и прочие любовта, когато я има /то и така става обикновено при влюбените, щат, не щат, не им трябва напомняне на тях.../ но какво пък толкоз против един ден- празник на влюбените... Верно, малко е дразнещо понякога... В смисъл- кофти е да се прави индустрия и пари от това... Мъчно ми е за хората които се чувстват двойно по-самотни на този ден, ама те така се чувстват- поправете ме ако греша!- и на КОЛЕДА... А не може заради това да престане да се празнува Рождество Христово /поне от християните/... Така си разсъждавам аз поне...

П.С. А, и да не забравя, и на мене ми отива черно, ама днеска съм цялата облечена в сиво! /още по-любим цвят от черното...;)/, и още по-подходящ за протест, ако питате мене... Макар че аз не протестирам срещу нищо в момента... Просто обичам и ми отива сиво... както и синьо... Но червени или розови дрехи неам никви в гардероба... ;-)))))))))
Айде- НАЗДРАВЕ на всички!
цитирай
46. boyoto - rapBaH
14.02.2007 18:49
Въпросът, както казах, е принципен. Действам, зашо мислиш, че стоя със скръстени ръце? И кога, по дяволите, съм написал, че подарявам само на осми> Може би си забравил от миналата година? и тогава се познавахме...
цитирай
47. ivominchev - Така е мамка му, така е.
14.02.2007 19:11
И аз като Габи и другия човек там ще съм в черно днес. Тъкмо храних и аз по тоз повод сега в моя блог.
цитирай
48. анонимен - citat
14.02.2007 19:15
"Аз отказвам да подарявам сърца и букети на тези празници - 14 февруари и 8 март. На осми подарявам де, и то много..."

;-)
цитирай
49. boyoto - Е не
14.02.2007 20:56
само на осми, rapBaH
цитирай
50. tessy - Красиво е
15.02.2007 01:33
Красиво е да научиш как мъж на 60 години с 40 години брачен живот зад гърба си, подарява на милата си съпруга шоколадови бонбони по случай Свети Валентин. Всяка година.
Красиво е да чуеш как някой те нарича : "Живот мой" и как доказва всеки ден, че това е точно така.
Красиво е да се убедиш, че любовта наистина може да продължи цял един живот.
Има толкова много празници, защо да няма и на влюбените. Това не пречи да обичаме всеки ден и да го доказваме постоянно...
цитирай
51. ivominchev - Цитат: "Красиво е да чуеш как ...
15.02.2007 01:52
Цитат: "Красиво е да чуеш как някой те нарича : "Живот мой" и как доказва всеки ден, че това е точно така."

Ти сам го каза. "...всеки ден...". Това е за една друга катедория хора. Нали се сещаш къде е разликата?
цитирай
52. boyoto - Tessy
15.02.2007 10:06
да доказваш всеки ден, че е така. Това е смисълът за мен...
цитирай
53. candysays - Ех, този всеки ден...
15.02.2007 10:19
Е, туй е повече от ясно boyoto ;-)) Ей го на- днеска е 15-ти февруари... аз се мотам с една безкрайно червена роза по улиците (чак ми е неудобно), а наоколо само остатъци... от вчерашния ден. Може би просто бе рано сутринта.... :)
Както и да е. Дайте сега да обсъдим 15-ти февруари. Провъзгласявам го- ако никой няма нищо против- за Ден на влюбените...
А сега да видим ко ше стане?!... ;-))))))))))))
цитирай
54. mmmmmmmmm - Съгласна!:))))
15.02.2007 15:22
Отивам за бутилка вино и бонбони!Купона започва за тези,които искат да празнуват!:))))))
цитирай
55. candysays - mmmmmmmmm, а така!
15.02.2007 15:28
Чувствам твоята подкрепа
в тази неравна борба! ;-)))))
цитирай
56. boyoto - candysays
15.02.2007 17:30
Сломен съм. Нямам какво да добавя :)
цитирай
57. candysays - :))
15.02.2007 17:43
Това беше целта ;-)))
(шегувам се, разбира се ;)
цитирай
58. tessy - ivominchev
15.02.2007 18:53
първо съм момиче :) и второ, този същият човек, който доказва всеки ден любовта си, го прави и на Свети Валентин, макар и малко по- различно. Какво лошо има в това (празника)?
boyoto, тогава ти пожелавам да немериш жената, която да заслужава твоята всекидневна любов :))))
Поздрави...
цитирай
59. анонимен - весето:)
16.02.2007 04:49
НЕ ми харесва това отношение към Св. Валентин:(Състоянието на духа определя мисленето на човека-ако си влюбен не един ,ами и няколко такива празника ще са ти малко:)Хубавото на празниците е ,че те карат да се приготвиш за тях-и за свещите ,и за шампанското ,и за ароматните масла се сещаш...В очите на мъжете на Св. Валентин се чете настойчива решителност да ни се харесат и задоволят:)Горещо!
цитирай
60. ivominchev - tessy
16.02.2007 09:28
Истинско щастие са хората като тебе. Евала. Проблема е че ти си един процент от останалия сват. Не казвам че съм цвете за мирисане. И аз съм онея 99%, които не успяват да докажат любовта си към половинката всеки ден.
Това което имам аз предвид е малко по-друг смисъл и съм писал за това в блога си.
цитирай
61. chochy - Аз пък посрещнах Трифон Зарезан. ...
19.02.2007 17:27
Аз пък посрещнах Трифон Зарезан.Все пак сме източно-православни,а не католици...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boyoto
Категория: Тя и той
Прочетен: 3593082
Постинги: 221
Коментари: 2531
Гласове: 5256
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930