Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2007 18:54 - Из делника в една редакция
Автор: boyoto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3703 Коментари: 6 Гласове:
0



Към един на обяд. Слизам с асансьора да взема сандвич от близкия магазин. В асансьора с мен е шофьорът Васко. На партера се сепва, тупа се по джобовете.

-         Ей, Бойооо... ама много съм разсеян, забравил съм ключовете, връщам се нагоре...

След 15 минутки се прибирам отново, вече с пълна чанта провизии. За мен и някои колеги. Васко пак е в асансьора, качва се нагоре.

Следобед се прибирам от работна среща. Васко пак е тук. В асансьора, разбира се.

-         Ами да, мен ме назначиха за шеф на елевейтъра, няма само вие да сте началници, я. Не се смей, Бойо, че не взимам никак евтино.

А на следващия етаж се качва едната рекламистка и тръгва с нас нагоре.

- А, Васко, пак ли си тука, в асансьора.

- Назначен бил за шеф на елевейтъра, внесох пояснения аз.

- За него ясно, той става за шеф на всичко, ами ти, Бойо, какво чиниш с него?

 

***

 

Няколко часа по-късно. Телефонът на бюрото се скъсва от звънене, Бойо обаче е дежурен и се мята из коридорите...

Най-сетне вдигам слушалката.

-         Здравейте, обажда се ХYZ от пр-агенция ABC. Само искам да знам дали получихте поканата ни за среща с изпълнителните директори на компания EFG.

-         Ами, мисля, че не съм. Момент да погледна. Не, нямам такава покана. На кой мейл я пуснахте.

-         Момент само. Vodenov(@)abc.bg.

-         Ха, вие кого търсите.

-         Как кого? Воденов.

-         Коя медия впрочем търсите?

-         Хм, момент да погледна списъците. Ами агенция....

-         Съжалявам, объркали сте се. Тук е списание... BusinessWeek.

-         Ужасно съжалявам, сбъркала съм.

 

Две минути по-късно. Звъни, та се не трае. Вдигам. Слушалката, разбира се, всичко друго си е вдигнато по подразбиране J.

-         Здравейте, обажда се ХYZ от пр-агенция ABC. Само искам да знам дали получихте поканата ни за среща с изпълнителните директори на компания EFG.

-         Хм, преди малко говорихме с Вас май.

-         А да, сега търся Бойо Попов.

-         Е, този път не сте се объркали. Обаче нямам нищо от вас в мейл бокса си.

-         Ами пуснах го на popov(at)businessweek.bg.

-         Съжалявам, този мейл не е активен от две години. Пишете ми на този и на този.

-         Благодаря, ще ви пусна поканата и пак ще се обадя за потвърждение.

 

След минутка.

-         Здравейте, отново е ХYZ от пр-агенция ABC. Само да ви предупредя, че пуснах на мейла ви грешна покана. Моля, не я вземайте предвид. (Защо бе, джанъм, беше за нов хотел в Банско, един уикенд там пропадна L). Другата покана за Вас всъщност имаме само в печатен вариант, така че – може ли да дадете факс номер. И да потвърдите евентуално присъствие.

-         Може, разбира се. Само момент да видя кой беше номерът (аджеба, кой в днешно време работи с факсове, освен чиновниците, разбира се).

-         Благодаря, пращам Ви.

 

Два часа по-късно, незнайно как все пак въпросната покана се е озовала в пощенската ми кутия. Със следното придружително писмо

 

Zdraveite, g-n Boychev!

Prilojeni Vi izprashtam pokanata za vecheriata na 8.12.2007.

 

ХYZ

Account Executive

 

Изумен съм. Хем я чаках на факса, а дойде в мейла ми. Хем се търкам по очите и не знам да плача ли, или да се хиля. Като тиква на плет. Забравих си чак името. Аз Бойчо Попов ли съм, или Поп Бойчев? J

 

 



Тагове:   редакция,


Гласувай:
0



1. estrella - Хахахахаах
05.12.2007 21:54
безумиеееее, безумие!
цитирай
2. sis - хи хи
06.12.2007 10:00
:):):):):)
цитирай
3. анонимен - daj go toja account nasam
06.12.2007 13:37
Boycho, daj go toja kolega da go obuchim kak se raboti molia ti se, shtoto izlaga gildiata taka... ako ja ima izobshto, i az pochvam da se zamisliam;)
цитирай
4. trevistozelena - я да не се халосваш, Бойчев!
06.12.2007 14:21
кой знае какво нежно създание ще се окаже леко пообърканата пиарка. само се погрижи да ти запомни името:-Р
цитирай
5. boyoto - Ей, тревицееее...
06.12.2007 14:22
абе, като се замисля, може и да си права... Ама по телефона не звучеше никак нежно :)
цитирай
6. trevistozelena - е,
06.12.2007 14:26
телефонът все пак си е средство на инквизицията...не се знае то, никак не се знае:-Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boyoto
Категория: Тя и той
Прочетен: 3593379
Постинги: 221
Коментари: 2531
Гласове: 5256
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930