Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2006 17:56 - Какво искат жените
Автор: boyoto Категория: Тя и той   
Прочетен: 11569 Коментари: 46 Гласове:
0

Последна промяна: 14.11.2006 17:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Напоследък ме гризе странното усещане, че жените са същества от третия вид. Всички мои приятелки ми казват: Ех, Бойе, ако можеше всички мъже да са като теб, колко хубав щеше да е животът. Обаче се оказва, че май  жените не искат романтичен кавалер, а по-скоро  хладнокръвен мачо?!? Да ги мъчи на бавен огън...

 

В края на миналата седмица бях на кафе с бившето гадже – много свястно момиче, на 20 години, мъжко момиче и свикнало само да се справя с изненадите житейски. Хм, по принцип аз се плаша от такива жени и бягам поне на километър от тях. С нея нещата обаче потръгнаха – за цели... три месеца. След което тя ми се насити и реши да прекратим връзката си. Което не значи, че вече няма да се виждаме. Пусто, аз пък винаги оставам в приятелски отношения с бившите ми, не знам как се получава.

Та след кафенцето я изпращам до Попа, казвам й, че съм в посока НДК, при което тя изръсва: Така ли, колко жалко.

“Кое е жалко, мило?” заинтригуван съм аз. “Ами жалко е, че всеки от нас си тръгва сам и в различни посоки!”

Е добре, джанъм, не беше ли ти човекът, който само преди 3 седмици пожела да се разделим? Нали ти каза, че само се ядосваме взаимно и от тази връзка няма да излезе нищо. И докато я питам какво означава това, тя само се усмихна, каза “Чао”, прати ми въздушна целувка и побягна към спирката.

Какво всъщност означава това?

Само за четирите месеца и половина, от които съм сам (след връзка от 4 години и половина), това е поредното ми разочарование.

Наскоро излизах с прекрасна девойка, която на третия ни дейт (след като се погушкахме и понацелувахме) изведнъж реши да ми признае, че всъщност си има сериозен приятел, на когото държи. Оки, но защо три вечери от една седмица се натискаше с мен? Хайде, аз ще го преживея някак си, може би и доста лесно, но какво ли ще стане, ако въпросният мъж разбере за тез “забежки”. А такъв съспенс ми се случва за втори път през последните месеци.

Кажете ми, моля, аз ли нещо съм се побъркал, или светът около мен? Защо днес тийнейджърките са по-отракани от мен? Защо са толкова нагли да си мислят, че светът се върти около тях? Навремето живеенето е било ритуал, а днес май вече е ежедневие.

 

Абе кажете ми честно, някой от вас знае ли наистина какво искат жените? Ама честно. Ако се намери такъв човек, готов съм паметник да му вдигна!

 



Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. pazzo - Бойо,
14.11.2006 18:08
Ще ти се изясни всичко, но след като те посети Върховния и Единствен Дух на Архиптериксите!!!!!!!!!!!
цитирай
2. boyoto - Хехе
14.11.2006 18:26
Мислиш ли> И кога ще стане това?
цитирай
3. pazzo - Това само,
14.11.2006 18:27
Върховния и Единствен Дух на Архиптериксите знае!!!!
:)
цитирай
4. sunflower - Съжалявам,
14.11.2006 18:27
но трябва да те уведомя, че няма такова нещо дето да го искат всички жени. Всички са различни и искат различни неща. Остава само да намериш тази, която иска ... теб. :)
Успех! :)))
цитирай
5. boyoto - Ха
14.11.2006 18:45
Това го знам, в крайна сметка всеки човек е уникален, това се отнася и за мъжете. Но си мислех все пак дали няма накяква рецепта полууниверсална.
Явно засега няма да вдигам паметник :)
цитирай
6. анонимен - Сладур,
14.11.2006 19:07
ама наистина ли са такива жените днес? Това е отчайващо, но не се плаши, не знам дали Духа на Архиптериксите знае, но със сигурност сърцето ти ще ти подскаже когато дойде момента. Дано скоро срещнеш своята истинска любов, за да се опазиш от тези "ужасни" тинейджерки. Успех.
цитирай
7. jokera - Много е просто.
14.11.2006 19:08
Ще разбереш какво искат, но се иска малко търпение.
Трябват ти около 20 мин.Стоиш и наблюдаваш жената без да приказваш, без да се разсеиваш и без да мислиш за секс. Само наблюдаваш. С жестове с думи с движения и мимики започват да се издават какво си мислят. Това е.:)))))
p.s.
Паметник не ми трябва. Като дойдеш във Варна може да пием по един бърбън.
цитирай
8. estrella - Жените
14.11.2006 19:10
не знаят какво искат, но знаят, че го искат веднага. Дълга тема подхващаш...
цитирай
9. dosheva - :):):):)
14.11.2006 19:32
"мъж го искам, гол го искам, сега го искам" - тва в духа на казаното от Естрела :):):):)
Жените искат да желаят, да бъдат желани и да се фръцкат :):):):)
Найстина е много дълга темата....., като намериш жената ще разбереш, другото...е ...да минава времето и да ти е добре :):):):)
... и късмет!
цитирай
10. audiox - Не е толкова трудно да разбереш к...
14.11.2006 20:47
Не е толкова трудно да разбереш какво иска една жена. Въпросът е, че не знаеш какво ще иска утре. :)
цитирай
11. sashetu - хъх...
14.11.2006 21:04
Аз като една уж тийнейджърка мога да кажа, че темата освен, че е дълга от момиче до момиче тийнейджърка има огромна разлика...
Смисъл такъв, че някои жени/момичета знаят какво искат и са с ясни цели и желания, ама други не знаят.И все пак всичко е строго индивидуално.Но както каза Естрелла дълга тема си подхванал.. :)
цитирай
12. анонимен - ...
14.11.2006 21:55
kogato stanesh na 100 godini shte razberesh 4e tova e
edinstvenoto neshto koeto neznaesh...
primiri se i karai nared...
цитирай
13. ady - А според мен
14.11.2006 22:17
жените искат: Уважение, Любов, Обич и Секс не на последно , но не и на първо място.
цитирай
14. andreytcho - жокера защо всички по черноморието си мислят че са "гларуси"
14.11.2006 22:47
а за Бойо, брат няма да се разбере никога, просто продължаваш. А и като подхващаш такива теми най добре е да ограничиш запитването до ОНЕЗИ ЖЕНИ БЕЗ МЪЖЕ, така ще е по полезно. Може некоя по разбрана дори да ходи на кафе с теб.
цитирай
15. tanque - **
14.11.2006 23:13
хехе - сетих се за един афоризъм - "Когато мъжът стигне дотам,че да чете жената като книга, вече е твърде стар,за да си прави библиотека" -
и май не е нужно да разбираш жените - наслаждавай им се :)))
цитирай
16. boyoto - олеле
15.11.2006 10:01
Мда, това, което успях да разбра до тук е, че никой не може да ми даде отговор. И всъщност се досещам, че въпросът ми е бил реторичен, така или иначе няма да разберем отговора. Интересуваха ме не конкретно тинейджърките, те са само един пример. Но както и да е, явно паметник няма да се вдига :)
цитирай
17. sashetu - еми....
15.11.2006 10:35
Аз ти казах, че тийнейджърките.... зависи на коя кога ще й дойде акъла и дали ще е на ясно със себе си какво иска от мъжете и живота.
Разни хора, разни идеали, както беше казал Алеко Константинов.
Лек ден :))
цитирай
18. boyoto - Мерси
15.11.2006 11:07
за хубавите думи, лек и на теб.
цитирай
19. heyctouma - Според мен
15.11.2006 11:22
няма смисъл да се тормозиш с един от вечните въпроси на които никоий не може да ти даде еднозначен отговор...(да не кажа никакъв :))
бих те посъветвала да се наслаждаваш на всяка една красива жена,защото току виж докато се чудиш какво иска може да пропуснеш жената,отредена за теб...
цитирай
20. boyoto - Ами
15.11.2006 11:38
аз май това правя - наслаждавам се. Само че това не е типичният Бойо, той е домошар, обича уютът и иска да е само с една жена, която да го кара да лети. А сега, за да я забрави, излиза с различни, и дали не само заради секса ;) Мерси на вси за мненията
цитирай
21. анонимен - Haha
16.11.2006 12:24
Бойо, пич, на този въпрос отговор няма, поне не на този свят. Примири се с неосъзнатостта на тези прекрасни създания, приеми ги като по красивата част на човечеството :)
цитирай
22. анонимен - Iskat
16.11.2006 12:25
ama mnogo go iskat - pari i vlast. I jak seks/
цитирай
23. анонимен - ех приятелю....
16.11.2006 14:05
моето лично мнение на тази тема е,че докато има мъже като тебе които да реват от жените като бебета ще е така-затова трябва да си куче,изрод и най вече мръсно КОПЕЛЕ (даже самите жени ги употребяват тези думи много често ===> им харесва да сме такива),а и ако и тва не помага тегли им една цветуща от 98 думи на всички и си подсвирквай песничката "Аз съм Гошо хубавеца...." тва е мъжки.УСПЕХ...
цитирай
24. boyoto - Mda
16.11.2006 17:40
както се казваше в една немска песничка:
Dank auf Macho, cool und arrogant,
plötzlich kamen sie angerannt.
цитирай
25. анонимен - taia pesen deto ia peesh...
17.11.2006 17:22
i az ia peeh ot dosta vreme po otnoshenie na mujete - che iskat niakoi da gi tormozi, shtot ako im davash 100% im stava skuchno. Ama ne e bash taka mai shtot namerih niakoi na koito pone zasega ne mu e skuchno, pojelavam i na teb:-))) a teenager-ite ne sa oformeni harakteri, taka che ne sudi po tyah, ok? a toia kod ako oshte vednuj go sburkam niama da pisha veche....
цитирай
26. boyoto - Мерси
17.11.2006 17:33
за пожеланието, за всеки влак си има...
цитирай
27. анонимен - jenite prosto iskat nqkoi da gi o...
17.11.2006 19:58
jenite prosto iskat nqkoi da gi obi4a
цитирай
28. анонимен - hha:}
17.11.2006 23:38
emi samo 6te ti kaja :2 NE6TA ISKAT JENITE NO NIKOI NE GI ZNAE:}
цитирай
29. анонимен - Re:
19.11.2006 03:24
Никога не се опитвай да разбираш жените!
Както каза те са от 3тия вид.
цитирай
30. анонимен - abeee nqma jena svqstna
19.11.2006 16:13
ei Boio,kolkoto i da se opitvash da gi razberesh tezi jeni-tolkova po-oburkano stava.Tova sa nqkakvi suzdaniq deto sa izmislili lubovta samo za da kontrolirat mujete.Ne se habi,shte smenqsh dokato spoluchish
цитирай
31. анонимен - nasko:
19.11.2006 16:20
Faida ot mnogo prikazki nqma.Kakto spomenah veche shte smenqsh dokato spoluchish.Puk tui za lubovta-tam veche si e tvoq rabota,shte q obichash li shte se prestruvash li nz,no pi4 gledai na teb da ti e harno.Ako zaslujava i ako ti haresva moje veche da si pozvolish da praavish jestove
цитирай
32. анонимен - old schooooool
21.11.2006 18:39
Kazandzakis go e kazal..Jenata e edna s mnogo lica.Aide da ne se pravime na prekaleno suvremeni i mujete da se setqt,4e kolkoto pove4e svoboda polu4avat jenite,tolkova po zle 6te stava.....
цитирай
33. анонимен - zavivaj pove4e 4ove4e
22.11.2006 10:39
Mnogo e prosto be brat4e, pravi pove4e zavoi i 6te vi e po interesno i na dvamata. Napravi neshto interesno vuv vruzkata. Druj ja v neizvestnost, iznenadaj ja prijatna, probvaj da ja useti6 kato JENA, zadovoli ja istinski, a posle 6te mi kajesh ako si tugne - ne vjarvam. Az ne sum ma4o !
цитирай
34. анонимен - Много съветници се събрахте тука
22.11.2006 16:45
И всеки знае правилния отговор. Българина само от футбол, коли и жени разбира, затова и футбола ни и колите ни и жените ни са това дередже :0
Няма правилен отговор "какво искат жените?" Как да има, та те са 3 милиарда души, половината от очвечеството, могат ли да искат едно и също нещо? Всяка от тхя иска различни неща, също като мъжете, една иска любов, друга секс, трета търси авантюра, четвърта приятелство, пета просто си продава в..ата за пари. Хора всякакви. да ен забравяме, че жените също са хора. Не можеш да имаш единно отношение към тях, но въпреки всичко те имат доста сходни черти. Обединяващото правило е, че винаги се държат и постъпват огледално на поведенмието и очакванията на мъжа - това е съвсем естествен процес, защото те са наша противоположност, затова ни привличат толкова много. Те са Ин, а ние сме Ян. Ето защо, когато се държиш кавалерски с нея, глезиш я и изпълняваш всичките й прищевки, тя се превръща в неблагодарна кучка, а когато си небрежен мачо и я игнорираш, тя се умилква като котка в краката ти.

Тихомир Димитров, http://asktisho.wordpress.com
цитирай
35. boyoto - Тишо,
24.11.2006 10:34
С последното си изречение ме връщаш в началната ми теза. Така ли е наистина?
цитирай
36. lemonpie - Малко късно се включвам
26.11.2006 08:41
и за да не прекалявам с обема на коментара, пускам отделен постинг. Паметник не искам - имам си вече :))
цитирай
37. анонимен - какво искат ?
27.11.2006 12:33
"Едва след сватбата разбираш какво е щастието,уви вече е късно,ако имаш добра съпруга ще си щастливиц ,ако не ще станеш философ" Сократ.Пожелавам ти да си от първите както съм и аз.
цитирай
38. katt - лично наблюдение
13.12.2006 23:26
жените искат това, което нямат... получат ли го, щукват им нови желания :)
цитирай
39. frida - чисто и просто
19.12.2006 16:27
една ЖЕНА иска от един мъж да споделят общи интереси и да се отнася с нея старомодно
цитирай
40. анонимен - какво искат жените :)
20.12.2006 12:22
съжалявам че не мога да кажа за всички жени, но знам какво искам аз. например искам да се чувствам обичана че човека с когото съм го е грижа за мен, да мога да споделя какво ме тревожи а той да ме подкрепи, да мога да разчитам на него ако ми се случи нещо а не да се чувствам сама изправена срещу света, да мисли за бъдещето а не само за днешния ден, защото аз го правя и се дразня много от това че приятеля ми не го прави. а иначе какво искам в момента от моя приятел: да дойде да ме гушне за да се успокоя че ми е много натоварено в момента но той не го прави не ми дава и възможност да му го кажа и се чувствам много зле и самотна
цитирай
41. анонимен - Vaprosat ti e greshen...
31.12.2006 20:30
popotai se kakvo iskash ti, a ne kakvo iskat zenite! Kogato si otgovorish na tozi vapros ste mozesh da sresnesh zenata, koijato e podhodjasta ze teb. Vazno e da definirash tvoite zennosti i spored tjah da tarsish polovinkata. Pozelavm ti uspeh i kasmet!
цитирай
42. анонимен - Jenite iskat...
08.01.2007 00:30
Dokato ne sa se chuvstvali obichani jenite iskat da budat obichani, sled tova razbirat che iskat da obichat, no tova che niakoj gi obicha ne im e dostatuchno da go obichat. Jenite iskat da obichat!
цитирай
43. zaples - жените ли какво искат?
04.02.2007 14:13
по същия сценарии но с разменени роли..мога да напиша и аз един постинг и да питам мъжете какво искат, защото мен пък това ми е чудно
С големи обобщения като "мъжете" и "жените" едва ли ще е много резултатно обаче :)
цитирай
44. vanguard - Бойо, :)))))
05.02.2007 09:48
нема смисъл да си тровиш главата с такива глобални въпроси. Правилно е да се запиташ, какво искаш ти?
Поздрави
цитирай
45. trevistozelena - закъснял отговор
19.02.2007 01:59
виждам, че постингът е мноооого стар, но се зачетох тази вечер назад в блога ти и тук ми стана интересно...припомни ми за една историйка, която може и да не е съвсем вярна, но е забавна. точно по темата е, макар да става дума за случка с крал Артур (аз съм фен на интерпретации на легендите за него:) ).
та странствал си крал Артур с един от неговите рицари (мисля беше Гауейн, но може и да е друг, знаеш как ми е паметта..сори) и се натресъл на замъка на някакъв магически тип, който се оказал по-силен от него. Артур все го надвиват,между другото, добре че са рицарите да му спасяват..достойнството:) Магьосникът му казал "ще ти пощадя живота, но при едно условие. ще дадеш рицарската си дума, че след година ще се върнеш отново тук, в моя замък. дотогава трябва да си открил отговора на въпроса какво искат жените. не отговориш ли вярно, ще ти отсека главата". и крал Артур се съгласил...какво да прави,милият, положил клетва, че след година на същия ден отново ще се върне в замъка с искания отговор и поел по живо по здраво. не си губил времето - обикалял цяла година къде ли не, питал хиляди жени -благородни дами, селянки, бабички...и получавал списъци с отговори - жените искали какво ли не. проблемът бил, че никой от отговорите не му се сторил най- ама най-най-всевалиден. та годината изтекла и в уречения ден царят, заедно с верния си рицар (Гауейн,да кажем), поел умърлушен по пътя за замъка на магьосника...с всичките списъци с отговори. и изведнъж пред конете им изскочила дрипава старица. и казала на Артур: "знам, кралю накъде отиваш, знам и какво има в тези списъци, които прелистваш ли прелистваш през целия път. но нито един от отговорите в тях няма да спаси живота ти. аз ще ти кажа какво е най-голямото желание на жените, но при едно условие -този рицар, който язди редом до теб да стане мой съпруг". нямало как, изглеждала убедително, та Гауейн се пожертвал -дал й дума, че ще се ожени за нея, стига да спаси живота неговия крал. и така,де, сключили сделка, старицата казала отговора, за който и ти питаш и впоследствие Артур наистина оттървал кожата. Гауейн пък я взел за жена, но не жали много за него, защото след известни премеждия се оказало, че тя е омагьосана красавица и никой не е бил прецакан:) а отговорът бил "от всичко на света жените най-силно искат да властват над мъжете".
та това е - вариант за отговор:) аз лично не съм докрай убедена, просто се сетих за историята
цитирай
46. miaumiau - Шапка свалям ако го намериш
09.03.2007 02:13
И аз ли съм тази бивша, сега пражя лошо изненадана физиономия :). И защо такива лоши чувства към въпросната среща. Аз лично си спомням едно такова довидане. Ама нали знаеш, че много, ама много си те обичкам. А по темата: ако някой знае какво иска (без значение от пола) и го постигне.... какво ще први.........? Всеки иска нещо, което няма, а когато го получи, нещо друго. Общо взето мн объркана история, важното е да искаме нещо от живота, иначе няма смисъл да живеем
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boyoto
Категория: Тя и той
Прочетен: 3593187
Постинги: 221
Коментари: 2531
Гласове: 5256
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930