Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2006 16:19 - Целувка с мишка
Автор: boyoto Категория: Тя и той   
Прочетен: 5723 Коментари: 17 Гласове:
1

Последна промяна: 30.08.2007 09:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Във връзките има нещо съсипващо - предлагам да си го спестим. Какво от това, че ще прекрачим бариерата и ще се целуваме? В целувките има нещо опустошително и сякаш вместо начало слагат край. Целувките са край на увертюрата и край на най-желаното преследване. След целувката в очите умира онова котешкото, онова което ме кара да се чуствам мишка. Мишка и малък, а жените това обичат - да се чувстват малки. Малки в онзи мишешки смисъл на думата.
Живея без теб в буквалния смисъл, така съм живял и вярвай ми, че така ще е и след сто години - без теб. Да, вярно, че може би искам обратното, но вярно е също, че може би не го искам достатъчно силно. Повярвай, понякога е трудно да се живее така. Всичко прилича на бездънна пропаст, на чийто ръб съм аз, а вятъра ме клати. Колко й трябва на една мишка да полети надолу?

Приличам ли ти на мишка? Поне малко? Някаква едра такава мишка? Добре де, ама все пак си представи,че съм мишка...?

image

Предлагам да си спестим връзките. В тях има нещо безумно уморително и безумно безумно. Накрая ще започнем да се гордеем с неща от сорта на: „Аз теб те водих на море!”, „Пък аз на теб ти прах чорапите!”, нима си струва.

Когато минаваш край мен в очите ми има електричество, което ще замести АЕЦ, след затварянето му. Улавям миризмата ти от километър и чуствам всяко позвъняване по телефона, преди ти изобщо да си го планирал. Знам всичко и нищо, понеже на мишките им се удава да видят неща, които хората пропускат...

от Гергана Янчева


Тагове:   Мишка,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. secretary - и все пак..
17.11.2006 16:49
не си ли струва само заради чувствата, които ще преживееш ?
цитирай
2. boyoto - secretary
17.11.2006 17:29
Зависи от чувствата, не мислиш ли?
цитирай
3. dosheva - :):):)
17.11.2006 17:47
яко си е тва с връзките..., и с целувките. На мен ми харесва и да съм мишката и да съм котката, и капана ми харесва. Уф, капаните най-много ми липсват от лятото ::):):):)))))))))))))))))))))
цитирай
4. boyoto - Леле
17.11.2006 17:53
dosheva, ти палавница ли си била? :)
цитирай
5. kassandra - Докосвам те с най-нежната милувка, ...
17.11.2006 20:22
Докосвам те с най-нежната милувка,
а някой зад гърба ми пак говори-
отива си човешката целувка
и няма своя огън да повтори.
Отива си по своята пътека,
неромантична,
стара
и предишна,
на другото отстъпва тя полека
защото вече станала излишна.
Една едничка щяла да остане
една последна
за света заблуда,
предание оскъдно тя да стане.
Дано не я раздава
само
Юда.:(
цитирай
6. isis - :)
17.11.2006 22:24
Имам си една теория, че за да е щастлива една връзка и да няма конфликти, най-добре хората да си живеят разделено. Вярно, по-скъпо излиза, по-неудобно е, когато има деца... но пък нима не си струва заради пропускането на гледката на мръсните Му чорапи или на нейната коса, навита на ролки и лице, на което има маска?
цитирай
7. boyoto - kassandra,
18.11.2006 20:36
tova beshe mnogo krasivo :)
цитирай
8. boyoto - isis,
18.11.2006 20:47
мисля, че си абсолютно права. Само че малко хора го осъзнават :)
цитирай
9. tessy - аз
22.11.2006 00:41
Аз пък мисля, че са толкова красиви целувките, толкова по- красиви са целувките с любов. И връзките са красиви, защото те ти дават опора и човек, на който можеш да разчиташ, а и той на теб. А ако това е точния човек, ролките в косата ти и маската на лицето ти няма да те направят по- малко красива в очите му. Нито мръсните му чорапи в твоите.
цитирай
10. boyoto - tessy
22.11.2006 11:59
много ме радваш, бях изпаднал в песимистична дупка. Благодаря ти.
цитирай
11. tessy - boyoto
22.11.2006 23:34
надявам се да си искрен, когато го казваш. Трудно е да се открият стойностните хора, но когато ги откриеш е невероятно удоволствие. И аз ти благодаря, мисля, че си един от тях/
цитирай
12. boyoto - tessy
23.11.2006 11:21
Хората са подозрителни по природа. Много малко са доверчиви, множе би заради света, в който живеем. За жалост обаче животът е много кратък, за да си позволим да пропускаме с лека ръка хубавите моменти. Затова си и позволих да ти напиша горното, бях абсолютно искрен.
цитирай
13. tessy - Още веднъж ти благодаря
23.11.2006 20:52
Много малко останаха искрените и безкористни хора, затова трябва да се поддържаме, обичаме и уважаваме.
цитирай
14. mucunkata - :)
14.12.2006 16:31
хубави са връзките с истинкия човек ... и след като си осъзнал че това е той или тя .. тогава като вдигнеш мръсните чорапи или се сблъскате на входа на банята или не дай боже те види с маската на лицето .. дори тогава ти се иска да го целунеш .. особено тогава ... не би трябвало ежедневието да убива желанието за любов ... и за целувки нищо че няма да прехвърча електричество .. за сметка на това пък ще струи нежност
цитирай
15. анонимен - :)
23.12.2006 21:05
да, напълно си права mucunkata
цитирай
16. bizzzy - разликата в целувките
12.01.2007 00:14
Аз лично деля целувките видове... Тези безразличните, рутинни целувки, да за тях не ми пука, мога и без тях... Но наистина не мога без страстните, изпълнени с любов и прочувствени целувки...
цитирай
17. sever - ето това е ))
22.07.2007 02:48
`Целувките са край на увертюрата и край на най-желаното преследване. След целувката в очите умира онова котешкото, онова което...`
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boyoto
Категория: Тя и той
Прочетен: 3582617
Постинги: 221
Коментари: 2531
Гласове: 5256
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031