Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2006 13:04 - Приказка за мъже
Автор: boyoto Категория: Тя и той   
Прочетен: 6443 Коментари: 26 Гласове:
0



“О, колко е хубаво да имаш две жени”, казал един мъж на приятеля си, докато си седели край наргилето в кафенето и си подръпвали блажено от упойния дим. Сетне започнал да му описва какво невероятно блаженство е , когато тези два цвята започнат да те омайват не само с различните си багри, но и с неповторимото си ухание. Очите на втория ставали все по-големи от почуда.

“О, сигурно моят приятел си живее като в рая – мислел той. – Защо ли пък не взема и аз да опитам тази сладост. Да не съм по-глупав от него, я”.

Не се минало много време и той си взел още една жена. Когато обаче в първата брачна нощ поискал да легне в постелята й, тя гневно го отблъснала: “Я ме остави на мира и върви при първата си жена. Няма аз да ти бъда девета дупка на кавала. Избирай – или тя, или аз”.

Мъжът отишъл при първата си жена с надеждата, че поне при нея ще намери утеха, но щом се опитал да влезе в постелята й, тя извикала: “Ей, няма да ти мине номерът. Щом преди не ти бях достатъчна, и рачи да си вземеш друга, ходи сега при нея.”

На човека не му останало нищо друго, освен да намери подслон в близката джамия. Тъкмо си легнал и вече започнал да се унася, когато чул хъркане. Изправил се, озърнал се и какво да види – свит на кълбо в другия край спял точно онзи негов приятел, който му обяснявал какво блаженство е да имаш две жени.

“Ти какво правиш тука бе?” – попитал го изненадан нашият човек. “Как какво? Жените ми не ме пускат при тях и вече няколко седмици поред ми се налага да диря подслон в джамията” – отговорил приятелят му. “Е, добре тогава, но защо на мен ми каза колко ти е хубаво?”

Засрамен, приятелят му отговорил: “Виж, много самотен се чувствах в джамията и ми се прииска да си намеря компания.”

 

Поуката обаче важи не само за мъже, но и за жени, нали? Не тъчете на два стана! Уважавайте хората, които Ви обичат!



Тагове:   мъже,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. merita - ееееееееех
24.11.2006 15:19
На някой хора им се налага да преживеят нещо зада стигнат до този извод.
Понякога едва когато загубим нещо оценяваме неговата стойност.
Важното е наистина да приемем поуката и да приложим наистина мъдрия съвет , който и ти даваш.Партньорството е отговорност която включва най вече взаимното уважение.
Поздрави!
цитирай
2. boyoto - merita
24.11.2006 15:27
Не съм го преживял лично. Просто ми харесва и реших да го споделя!
цитирай
3. boyoto - merita
24.11.2006 15:27
В смисъл, никога не съм тъкал на два стана, щото явно съм моногамен. Бил съм обаче от другата страна на бариерата
цитирай
4. merita - Нямахпредвид теб
24.11.2006 15:31
Това го казвам по скоро като моя констатация.Хубаво е че се определяш като моногамен.Това и на мен ми харесваи мисля че е правилно и честно .Непочтено е да предаваш доверието на партньора .Знам колко е трудно да се спечели нечие доверие така че не може да си позволя да го губя с лека ръка.
цитирай
5. pakostinka - Ха, когато свършат конците...
24.11.2006 22:29
на двата стана, можеш да почнеш да тъчеш на трети...ох, шегувам се ама не съвсем - въпрос на избор е. Аз не обичам тъкането на много станове - предпочитам един и да сменям шарките и цветовете, но наистина не е нужно да откриваме топлата вода за човешките отношения - важно е само да се учим и да не допускаме грешки, които вече са правени и са охарактеризирани като такива, а другото ...няма значение.
Това обаче си е типична балканска история - аз съм се прецакал, ама понеже ми е скучно - дай да си намеря и някой друг лапнишаран, че да не скучая - чудо на чудесата...
цитирай
6. boyoto - Oh, pakostinka
24.11.2006 22:36
Така е, но от твоите уста (ръце) звучи много болезнено. Ти не обичаш тъкането на много станове, но практикуваш ли>Дали ти се е случвало?
цитирай
7. pakostinka - Не, не съм го правила и няма да го направя...
24.11.2006 22:49
за мен достойството на човек и неговото запазване са едни от най-важните неща в човешките отношения...Не мога да си представя как аз ще съм с един човек и ще го лъжа и как ще го предавам - ден след ден...
В момента, в който осъзная, че имам желание да сменя стана, просто информирам този, с когото до момента сме тъкали заедно - аз като совалка, а той като крусно /или обратното/ и продължавам напред...наистина не мога да си представя що за човек трябва да си, за да лъжеш и мамиш по този начин...знам, че това е нещо естествено в днешно време, но не и за мен за съжаление...явно и за теб...ето това прави живота ни по-сложен от този на "естествените" хора...
цитирай
8. boyoto - pakostinka
24.11.2006 22:53
Мда, значи сме от една порода. Когато през пролетта разбрах, че тъка на 2 стана (САМО В МИСЛИТЕ СИ), реших, че не мога да продължавам така. Това беше достатъчно. Та сложих край на връзката (цели 4.5 години). много мъчително, наистина
цитирай
9. pakostinka - Да така е...мъчително...но...
24.11.2006 23:03
по-добре да извадиш болния зъб и да започне да заздравява, отколкото да продължиш да се мъчиш...и защо казваш "тъка само в мислите си"...това не го разбрах, но ако не искаш да отговориш, нали знаеш имаш право да го направиш и аз ще те разбера...4.5 години - та това си е почти една петилетка...много време е, но аз съм на принципа, че е по-добре да обичаш и да ти разбият сърцето, отколкото изобщо да не усетиш нищо и цял живот да живееш под похлупак...поне аз така мисля, а са ми разбивали сърцето - доста пъти...
цитирай
10. boyoto - Ами взех да се заглеждам много по други жени,
24.11.2006 23:18
което реших, че не е правилно. Не исках да я лъжа в мислите си/. Но не съм кръшкал.
Доста пъти са ти разбивали сърцето? А ти нечие?
цитирай
11. pakostinka - Ама то заглеждането по други жени не е ли нормално?
24.11.2006 23:36
Всъщност май емоционалната изневяра е по-страшна, а и щом си решил че така е по-добре, значи е трябвало да стане така.
А дали съм разбивала нечие сърце? Мисля, че не - всичките ми раздели са били цивилизовани и "зрели" и си мисля, че не съм, а и да съм - не са ми го показали, което е по-добре за мен, защото много щеше да ме боли и да ми тежи...
цитирай
12. boyoto - Ама това, че всичките раздели са били цивилизовани
25.11.2006 11:16
не значи автоматично, че не си разбивала мъжки сърца. А за последното ти завиждам...
цитирай
13. pakostinka - Да, прав си за това че мирна раздяла не е равно на безболезнена такава...
25.11.2006 13:23
но...незнам кое е по-добре, да видиш че си наранил някого и да се опиташ следващият път да не го правиш или никога да не видиш болката в очите на другия, защото как ще разбереш какви са неговите чувства и дали има нужда от нещо?
Ох незнам...много мисля...май ми е сериозен проблем...;)
цитирай
14. boyoto - Всички мислим,
25.11.2006 14:01
Иначе е тъпо. Ако не го преживяваме, значи сме се принизили до някои животни. Знаеш ли кои животни са способни на самоубийство. И кои никога не сменят партньора си, а след като са го загубили, никога след това нямат друг? :)
цитирай
15. pakostinka - Знам за пингвините, че са много моногамни
25.11.2006 14:26
а и гледах един филм за тях, който ме разтресе, а и си мисля че питбулите се самоубиват...но незнам...понякога си мисля, че би било толкова по-просто ако се отдавахме само на чувствата си и мислехме по-малко, мисля си, че тогава бихме преживели нещата по-бързо и по-лесно...сега като чета нещата пак казвам "мисля"...абе луда работа...;)
цитирай
16. boyoto - Ами делфините - косатките
25.11.2006 15:14
Знаеш ли, и те се самоубиват и нямат нови партньори. И им клепват перките, щом ги затворят някъде - никога после, даже и освободени, перките им не се връщат в нормалното им положение...
Ако мислехме по-малко, казваш, само че на някои не им е в природата да мислят малко...
цитирай
17. pakostinka - Милите косатки, стана ми тъжно за тях...
25.11.2006 15:43
ние поне можем да си вирнем перките отново - след време, ама можем...А пък на онези, където не им е в природата да мислят - да има ги и са много, ама знаеш ли какво...има една книга на Еразъм Ротердамски - казва се "Възхвала на глупостта" и ми харесва как описва глупостта...толкова пъти съм си мислила колко ли по-лесно щеше да ми е ако бях тъпа, не влагах чувства във връзките си и ако мислех по-малко преди да действам...абе понякога си е направо благословия да не мислиш, ама ние явно компенсираме част от онея - ненапрягащите и ненатоварващите се с мисливна дейност...кофти жребий...
цитирай
18. boyoto - кофти жребий
25.11.2006 15:46
Ама все пак ти харесва, нали. Нали не би искала наистина да си от другите, незамислящите се. Няма да е твоето АЗ>
От тези блогове чак забравих, че все пак и днес съм на работа,,,:)
цитирай
19. merita - защо
25.11.2006 16:00
защо не си общувате извън блога виждам че определено си заформихте диалог а има къде къде по добър начин за комуникиране от блога.
Това поленце е по скоро за кратък коментар. Извинете ме ако се намесвам неуместно!Иначе това което споделяте като мисли е интересно.
Поздрав!
цитирай
20. pakostinka - Мисля, че си права...
25.11.2006 16:00
и не се намесваш...напротив - завръщаш ни ;)
цитирай
21. boyoto - merita
25.11.2006 16:01
Правилно! И аз си помислих по някое време, че стана диалог. Но все пак мисля, че нашите размишления могат да провокират евентуално някого да се включи.
цитирай
22. bamby13 - Мисля си, ако хората спазваме правилото
25.11.2006 18:00
"Не се отнасяй с другите по начин по който не би искал да се отнасят с теб" и живота ще бъда по-лесен и разбитите сърца ще бъдат по-малко
цитирай
23. sashetu - мхм...
25.11.2006 19:00
Тъкането на два стана е същото като седенето на два стола - рано или късно от два стола се озоваваш на земята и тогава боли, същото е като историята.А хора различни, различни предпочитания.Аз лично също се присъединявам към моногамните.Когато си с един човек трябва да си само с него.Ако тръгнеш да търсиш другаде нещо, което не ти достига, няма защо да продължаваш връзката си с този човек.Щом нещо куца, трудно се оправя и нещатата са същите отново.Макар че винаги има изключения.
Поздрави
цитирай
24. boyoto - sashetu
26.11.2006 11:15
Или като двете дини под една мишница! Поздавления за мнението.
цитирай
25. sashetu - ;)
26.11.2006 11:59
Благодаря, ласкаеш ме ;Р
И благодаря за хубавия пост :)
цитирай
26. sever - Приказка за мъже
22.07.2007 02:57
задуха в мен северния вятър ))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boyoto
Категория: Тя и той
Прочетен: 3592339
Постинги: 221
Коментари: 2531
Гласове: 5256
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930