Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2007 19:33 - Нямам нищо, ако нямам теб
Автор: boyoto Категория: Тя и той   
Прочетен: 2465 Коментари: 5 Гласове:
0



Сподели живота ми,

приеми ме такава, каквато съм,

защото аз не бих променила

недостатъците си заради теб.

Приеми любовта ми,

не искам твърде много -

само всичко, което си

и всичко, което правиш.

 

Няма нужда

да търся повече,

нито искам да отивам някъде,

където ти няма да

ме последваш.

Ще запазя

цялата горяща в мен страст,

не мога да избягам от себе си,

няма къде да се скрия

 

Не ме карай да затварям още

една врата,

не искам повече болка,

остани в обятията ми,

ако се осмелиш,

или трябва само да мечтая,

че си там.

Нямам нищо, ако нямам Теб.

 

Ти успяваш да видиш

истинската ми същност,

събаряш всички

внимателно градени стени

със силата на твоята любов.

Никога не бях познала любовта,

така както я познах с теб.

Ще оцелее споменът,

ще съумея да го запазя.

 

***

Share my life, take me for what I am

Cause I"ll never change all my colours for you

Take my love, I"ll never ask for too much

Just all that you are and everything that you do

 

I don"t really need to look very much further

I don"t want to have to go where you don"t follow

I won"t hold it back again, this passion inside

Can"t run from myself

There"s nowhere to hide

 

 

Well,don"t make me close one more door

I don"t wanna hurt anymore

Stay in my arms if you dare

Or must I imagine you there

Don"t walk away from me...

I have nothing, nothing, nothing

If I don"t have you, you, you, you, you, you...

 

You see through, right to the heart of me

You break down my walls with the strength of your love mmmmm...

I never knew love like I"ve known it with you

Will a memory survive, one I can hold on to

 

I don"t really need to look very much farther

I don"t want to have to go where you don"t follow

I won"t hold it back again, this passion inside

I Can"t run from myself

There"s nowhere to hide

Your love I"ll remember, forever

 

Don"t make me close one more door

I don"t wanna hurt anymore

Stay in my arms if you dare

Or must I imagine you there

Don"t walk away from me...

I have nothing, nothing, nothing...

 

Well,don"t make me close one more door

I don"t wanna hurt anymore

Stay in my arms if you dare

Or must I imagine you there

Don"t walk away from me no...

Don"t walk away from me

Don"t you dare walk away from me

I have nothing, nothing, nothing

If I don"t have you, you

ooohhh,ooooh

if i don"t have you,oohh..

 






Гласувай:
0



1. анонимен - Имам всичко,
12.03.2007 08:20
щом има теб!
цитирай
2. анонимен - Имам всичко,
12.03.2007 08:26
щом има теб е някак същото...
цитирай
3. injnina - Прекрасен текст и изпълнение...
13.03.2007 14:10
Добавих към любимите си песни, за да се наслаждавам и още някой друг път!
цитирай
4. rossi01 - :)
14.03.2007 23:49
и аз бях на тази вълна някъде тук : http://rossi01.blog.bg/viewpost.php?id=45741 наистина прекрасна песен
цитирай
5. charovnabg - а филма?
16.03.2007 22:08
тук усетих толкова много страст и емоция и любов........
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boyoto
Категория: Тя и той
Прочетен: 3599742
Постинги: 221
Коментари: 2531
Гласове: 5256
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930