Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2007 18:50 - Светлината е важна за два открили се свята
Автор: boyoto Категория: Тя и той   
Прочетен: 9350 Коментари: 28 Гласове:
0

Последна промяна: 13.06.2010 11:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Безсилен съм. Просто не проумявам какво от мен открадна така, че то само да не види път назад. Ти май скри малкото парченце любов, което бях забравил, че съществува и дълго бях кътал от твоите невярващи очи. Но теб защо ти трябваше и как го откри в неколкократно бомбардираната ми вътрешна обвивка? Инструктирал бях душата си да се вкаменява пред чужди намигвания и в инерцията си тя беше овладяла до съвършенство красивия танц на ироничния допир. Прецизността имаше почти кристален блясък, лъхаше на току-що откъснат млад и недозрял плод. Виртуозният елемент беше божествено отиграван с вещината на невиждано актьорско превъплъщение.

И такова беше! Но какво стана? В моята спокойна планета с гръм се заби друг обект, чиято сила раздвижи доскоро обезопасяваната маркирана от мен самия зона. Помислих си: какви ли напразни усилия ще приложа, изпитвах себе си постоянно, наблюдавах се. Очаквах поредното дресирано проявление. Още чакам…


А междувременно ръцете ми сами намериха пътечка към топлите ти пръсти, сами прозряха влиянието на магичния цвят на погледа ти, сами докоснаха нежните устни.
И сега съм безсилен. Самотата отдавна вече не ми доставя онова висше удоволствие. Не си я избирам. Ама ме впримчва, проклетата, и аз потъвам в нея. 

Изпочупих си ноктите от пълзене, от драпане да видя най-сетне усмихващото се, а не смеещото се Слънце. Исках само да знам, че светът ти няма да ме пусне да си отида, защото светлината едва ли е златна само за един отделен човек. Тя е важна за два открили се свята. Истинските неща са най-красиви, когато не подлежат на безсилие. А моето безсилие е в отсъствието ти – физическо, психическо, емоционално, мисловно…

Ето, теб те няма. А душата ми неистово вие до болка, раздрала дрехите си и застанала тръпнещо в ъгъла, стенеща в надеждна молитва нощният облак да не поръси нови дъждове и снегове и в без това тъй рехавата плоскост.

Чакам те, Любов!



Тагове:   открили,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iana - :(
04.04.2007 18:59
Знам, че най вероятно ще се издразниш на коментара ми, но мисля че е крайно време да вдигнеш глава и да се огледаш. Знам, че боли , знам какво е да търси и да не намираш...и честно казано не знам какво мога да ти кажа, което не знаеш...

п.с Това е най-безумния коментар, който някой, някога е писал. Ама си ми ценнен и не мога да те гледам как се разпадаш.
цитирай
2. boyoto - Как
04.04.2007 19:01
пък видя, че се тазпадам. Иначе мерси за милите думи.
цитирай
3. tessy - красиво,
04.04.2007 19:01
тъжно, истинско. Не я чакай, Бойо, тя сама ще дойде. И да се надяваме, че този път ще е истинската... Завинаги... Искрено ти го желая! Прегръщам те...
Поздрави...
цитирай
4. boyoto - tessy
04.04.2007 19:02
Чакам я, но вече не я търся. Тя трябва да ме намери, благодаря ти!
цитирай
5. aloha - точно така,
04.04.2007 19:09
тя ще намери. а това ще стане, когато трябва да стане.
бое,болката е най-добрият учител. но не прекланяй глава пред нея,защото ако стане господар на мислите ти, ще нанесе кървави поражения по теб. единственият,който може да те спаси са собствените ти мисли, подплътени със сила,увереност,постоянство и много оптимизъм.
п.с. страхотно боравене с думите,пресъздават емоция и картина в съзнанието ми...
цитирай
6. boyoto - aloha
04.04.2007 19:21
Благодря и на теб. Не мисля да прекалявам с болката, все пак по природа съм оптимист.
Благодаря ти отново...
цитирай
7. анонимен - По-добре да не идва любовта! При мен ...
04.04.2007 21:32
По-добре да не идва любовта! При мен дойде най-неочаквано, и сега мисля само за него,за очите му, за гласа му, за ръцете му, за думите му, за него! Искам да съм с него да слушам как ми говори. Че ме иска,че ме желае, че му липсвам! Да сравнява любовта си към мен с предишни, да си говорим глупости и пълни безмислици, да се държим за ръка, да ми вземе кафе, да ми запали цигарата, ДА БЪДА С НЕГО! Да усетя пак как сърцето ми за миг спира когато го видя.Няма по-хубаво усещане от това.Искам го но не мога да го имам!Не искам любовта да идва повече при мен, а в същото време ме е страх че повече няма да ми се случи.А най-лошото е че той дори не знае, че аз изпитвам това-сигурно си мисли че съм студена и безчувствена! Има голяма ирония в това!
цитирай
8. diangel - ;)
04.04.2007 22:43
защо ли всички се стрмим към ЛЮБОВТА, а пътя към нея е толкова жесток?
цитирай
9. анонимен - Тя
05.04.2007 14:17
любовта не знае прегради, ако двата открили се свята не могат да съществуват поотделно ...
цитирай
10. miacarra - офф, чукни на чакъл
06.04.2007 11:47
знаеш ли обаче кое е най странното
никога не знаеш кога ще пристигне, как ще те фрасне и колко ще те държи...
ама идва мамка му и няма никакво значение с колко тона ламарина ще се облечеш
ба си безумния коментар, но така се случва при мен. Обаче е прекрасноо. Желая ти я от сърце :)))))))))))))
цитирай
11. анонимен - странно
06.04.2007 16:33
Много позитивни неща чета. Да надеждата умира последна, колкото и банално да звучи. Единственото истинско нещо е болката , във всякаква форма. Няма друго .... ставах всяка сутрин с надежда ,сега ставам със стон. Усмихвах се ведро на минувачите, сега проронвам сълза. Обзалагах се със сфетофара, ако мина на зелено значи ще го видя. ще го усетя. ще ми подари още един ден щастие. Сега сфетовара е червен завинаги. Няма любов не вярваите . Всеки го осъзнава рано или късно
цитирай
12. saint - И ХОП... до ушите нали?
06.04.2007 18:37
В "Кръстникът" е описано най- точно- " удря здраво като рязана пушка..."
Що пък да не я търсиш бе Бойо, мисля че не можеш без да търсиш...
Обаче китайците имат една поговорка- " внимавай какво си пожелаваш, че току виж ти се случи"
От любов боли най- много нали!?! Обаче е красиво!
Давай все така-
"любовта Бойо властва в теб..." ;-)))
цитирай
13. sashetu - ...
09.04.2007 15:28
Мда, съгласна съм с някои от коментарите. Тя сама ще те намери, стига си търсил. Просто не губи надеждата и знай, че ще те намери! Вярвай... обичай... чакай...
Прегръщам те!
Горе главата, Бое! :-*
цитирай
14. анонимен - колкото хора
11.04.2007 16:20
толкова различни коментари...Шарен свят! Да нека двата свята са истински и да има светлина, която не би ги направила безсилни, ако са разделени. Важното е между разума и чувствата разликата да не е огромна. А когато чувствата са взаимни времето няма да им попречи.Любовта е позитивна сила.Тя трябва е градивна и за теб, Бойо!
цитирай
15. анонимен - иска ми се да вярвам..
11.04.2007 16:48
че ще го одобри
цитирай
16. анонимен - Дали
11.04.2007 17:02
авторът на блога ще го одобри?
дали си гризе ноктите, като дете ?
дали не казва много хубаво думата "мама",
дали напразно се притеснява?
дали това няма да му дойде вповече?
дали да пиша още...
от анонимен
цитирай
17. boyoto - анонимен 17
11.04.2007 17:17
пиши повече, моля!
цитирай
18. wonder - Ах!...
11.04.2007 22:24
... и подирил любов
той затворил очи,
но луната вселила ръце,
и в прегръдка и зов
с водопадни сълзи
се завърнал с любящо сърце.
пак открий свойта луда Любов.
цитирай
19. анонимен - Пич, кво правиш? София е пълна с х...
12.04.2007 20:25
Пич, кво правиш? София е пълна с хиляди и хиляди свободни, неангажирани секси мацки, повечето от тях са бая читави. Какво чакаш още, активизирай се, време е! Уроци по свалки ли да ти изнасяме сега?
цитирай
20. boyoto - анонимен 20
12.04.2007 20:50
благодаря за съвета, и не, нямам нужда от уроци. Нито пък желая активизация...
Лека вечер
цитирай
21. palitra - palitra
17.04.2007 23:45
Няма единствена и голяма любов!Всяка НОВА любов е единствена и голяма...
цитирай
22. lycki - - R -
20.04.2007 07:22
Харесва ми как пишеш.Публикувай в новооткрития сайт:
http://jivotyt.com/news.php
цитирай
23. gorgona - Хей, прекалено си млад, за да се о...
27.04.2007 07:20
Хей, прекалено си млад, за да се отказваш от любовта! Човек с търсене намира, така ако си седиш, никога няма да откриеш истинската, голямата любов. Дерзай, не се отказвай! А чувството е страхотно, и всеки път - различно. Дори можеш да го намериш в един и същи човек, при това няколко пъти, важното е да не се отказваш!
цитирай
24. анонимен - ако това на снимката си ти...
08.05.2007 13:22
махни я и сложи снимка на която се усмихва6 и залива6 хората с позитивна енергия :) Ако сега ти е все о6те трудно, мисли за това, 4е живота - това си ти! мисли, за това, 4е никога не може6 да знае6 какво 6те ти поднесе съдбата утре6ният ден. Наложи си да мисли6 за "утре" , бъди упорит.. направи го и 6те си помогне6, а и не забравяй никога, 4е в този живот слу4айни не6та не съ6тествуват! казвам ти ги тези не6та с най-добри 4увства, за6тото знам от ли4ен опит,4е помагат! :)
цитирай
25. astra - Възхищение!
11.06.2007 11:35
Браво, брависимо! Мнага хубаво пишеш. Не знам на колко си години, но усещам много разочарование от любовта. Като гледам снимката ти и ако това си ти не би трябвало да униваш! Живота е пред теб. Всяко зло за добро, когато навреме разбереш че връзката ти ...
astra
цитирай
26. astra - Запитване
12.06.2007 07:54
Бойо, може да звучи нахално, но на колко си години?
Знам че несе пишат годините, но просто женско любопитство. Може да съм ти майка и ми късаш сърцето като чета писанията ти. За тези години от моя живот разбрах: Любовтта е като варен картоф...!
Трябва хубаво да духаш в истинския смисъл, че да не се изгориш и да не страдаш. След всяка първа идва следваща, като се надяваме да е успешна. Приеми найнай-топли прегръдки!
astra
цитирай
27. анонимен - Анонимен 17
06.07.2007 15:00
Душата не приема инструктажи повече от веднъж. Тя е волна птица и може да кацне на брега, когото желае. А скоростта на светлината е по-бърза от всичко, ако е нужна на двата свята . Единият от тях вече оставя клавиатурата, но другият не бива! Прегръщам те за всичко!
цитирай
28. анонимен - Вярвам
06.07.2007 15:01
в теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boyoto
Категория: Тя и той
Прочетен: 3582843
Постинги: 221
Коментари: 2531
Гласове: 5256
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031