Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2007 11:45 - Искам да узная какво е любовта
Автор: boyoto Категория: Тя и той   
Прочетен: 3452 Коментари: 13 Гласове:
0



Ще намеря малко време

Малко време, за да помисля за нещата

По-добре да чета между редовете,

В случай, че ми потрябва, като остарея.

 

А сега планината, която трябва да изкача,

Чувствам като цял свят над раменете си

И между облаците виждам да блести любовта,

Тя ме топли, докато животът става все по-хладен.

 

В моя живот имаше душевна мъка и болка

Не знам дали мога да се изправя отново с лице към тях

Не мога да спра сега, толкова надалече стигнах,

За да променя този самотен живот…

 

Искам да узная какво е любовта

И искам ти да ми я покажеш,

Искам да почувствам какво е любовта,

И знам, че ти можеш да ми я покажеш.

 

Ще намеря малко време,

Малко време, за да се огледам.

Няма вече къде да се скрия

Изглежда, че любовта най-накрая ме намери.

 

В моя живот имаше душевна мъка и болка

Не знам дали мога да се изправя отново с лице към тях

Не мога да спра сега, толкова надалече стигнах,

За да променя този самотен живот…

 

Искам да узная какво е любовта

И искам ти да ми я покажеш,

Искам да почувствам какво е любовта,

И знам, че ти можеш да ми я покажеш.

 

Искам да узная какво е любовта

И искам ти да ми я покажеш,

Искам да почувствам, да почувствам какво е любовта,

И знам, че ти можеш да ми я покажеш.

 

 

Нека да поговорим за любовта

Искам да узная какво е любовта, любовта, която чувстваме отвътре

И искам ти да ми я покажеш, и чувствам толкова много любов

Искам да почувствам какво е любовта, не, не можеш да скриеш,

Че можеш да ми я покажеш, йеееа

 

Искам да узная какво е любовта, нека да поговорим за любов

И искам ти да ми я покажеш, искам също да я почувствам

Искам да почувствам, да я почувствам също

И знам, че ти можеш да ми я покажеш.

И знам, и знам, зная, че ти можеш да ми я покажеш.

Покажи ми, че любовта е реална, йеееа,

Искам да узная, какво е любовта…





Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



1. monalisa - Пореден въпрос без отговор...
11.02.2007 12:01
И понеже любовта е енциклопедично понятие, всеки един от нас не знае дори и 1/10 от това "Що е любовта". И никога няма да научи повече. И аз не знам, Бойо....ама не ща и да знам....
цитирай
2. boyoto - искаш
11.02.2007 12:07
да знаеш, разбира се. Страх те е и аз разбирам. Нали знаеш кой взе със себе си Любовта на самотния остров...
Внезапно се чул глас: „Ела, Любов, аз ще те взема със себе си.” Гласът бил на непознат на преклонна възраст. Любовта била толкова развълнувана и щастлива, че забравила да попита за името му…А когато стигнали сушата, той продължил по пътя си…
Любовта, осъзнавайки колко много му дължи, попитала Познанието:
„Кой ми помогна?”
„Помогна ти Времето!”, отговорило Познанието.
„Времето?! – учудила се Любовта – Защо Времето ми е помогнало?”
Познанието се усмихнало и казало:
„Защото само Времето е способно да разбере колко велика е Любовта!”
цитирай
3. monalisa - Не искам, защото...
11.02.2007 12:19
http://monalisa.blog.bg/viewpost.php?id=42905
цитирай
4. boyoto - Всяка
11.02.2007 12:24
нова привързаност забива скръбна стрела в сърцата ни, това е част от любовта... Казвал съм го и преди, казвам го и сега: не ме е страх да обичам, дори да боли - така разбирам, че съм жив :)
цитирай
5. tikvata2 - :)
11.02.2007 19:32
всъщност болката след всяка раздяла е неизменна част от любовта. Една сладка такава нежно-романтична. Любовта сама по себе се не боли. Болят съмнението и страхът. Любовта както и белота monalisa са за смелите. Един неуспех те извърта на 180 градуса. И така при всяко влюбване и разлюбване. Истината е, че всяка любов свършва рано или късно и в това няма нищо лошо. Напротив.
цитирай
6. boyoto - MMM
11.02.2007 20:10
тиква, много правилно си го казал. Наистина не любовта боли, а надеждите и съмнението. Поздрави!
цитирай
7. kassandra - Какво е любовта?
12.02.2007 18:17
-Любовта трябва да е болест,защото за нея се иска легло-казала жената.
-Любовта не е болест,защото за нея се изисква енергия-казал лекарят-значи е физична величина.
-Не ,не е -казал физикът-защото щом се изразходва енергия любовта е процес.
-Не,не е процес-казал адвокатът-защото имаме две удовлетворени страни,значи е сделка.
-Не,не е сделка-казал икономистът-защото всеки дава повече,отколкото получава-значи е изкуство.
-Е не,не е изкуство-казал артистът-защото се прави на тъмно и без публика,значи е наука.
-Бе каква ти наука-казал професорът-студентът може,а аз не мога...:)))))))))
И все пак какво е любовта ?
Алгебричен израз?-ах.....-ох...их................
или
-Ти не знаеш?Аз също не знам-
но води ме,води ме натам.....
:)))
цитирай
8. анонимен - I wanna know what love is...
12.02.2007 22:07
Пишеш достатъчно добре, за да постваш преведени текстове на песни. Достатъчно силна и самодостатъчна си е самата песен, но ако искаш непременно да акцентираш на текста можеш да го paste просто. Повечето хора говорят английски, или поне тези които могат да оценят това което искаш да кажеш.
цитирай
9. boyoto - анонимен
13.02.2007 14:39
за мен беше важен и преводът. А за да преведеш нещо достатъчно добре, също се иска умение. И то не малко... Освен това е повече от ясно, че това е превод на песента, в крайна сметка нали затова съм я пуснал с клипчето..
цитирай
10. анонимен - boyoto
13.02.2007 17:00
нали и аз това казвам. Беше напълно достатъчно да paste текста. Много по силно звучи в оригинал текста.
цитирай
11. monalisa - Я по-сериозно....:-)
14.02.2007 02:11
.........................стега с тая любов..........
цитирай
12. tosca - Ммм
14.02.2007 10:13
Романтично....
цитирай
13. анонимен - Boli
15.02.2007 21:33
"Ще те обичам дори и да боли,ще ти го казвам даже да ме рани,ще го повтарям без да се уморя,остани и ще повярваш в любовта"............ето това е любов:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boyoto
Категория: Тя и той
Прочетен: 3600643
Постинги: 221
Коментари: 2531
Гласове: 5256
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930